• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Storying a Reflexive Praxis for Pedagogy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Storying a Reflexive Praxis for Pedagogy

ISBN-13: 9783031065903 / Angielski / Miękka / 2023

Storying a Reflexive Praxis for Pedagogy  9783031065903 Springer International Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Storying a Reflexive Praxis for Pedagogy

ISBN-13: 9783031065903 / Angielski / Miękka / 2023

cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume conceptualizes and distinguishes storying from narrative and storytelling to establish itself as a method. It theorizes that storying pertains to ones’ identity, to the unique positions of who one is, how they came to be, and why they came to be (Raj, 2019). Building upon foundational work from Freire, Greene, and Clandinin & Connelly, this book elucidates storying through a new concept “emotional truth”--a deeply personal and authentic experience that builds a tangible connection from teller to listener. Such an involved conception of Storying could have the potential to anchor storying as research methodology and as valid pedagogical practice. Further, the chapters in this book establish storying as a concept, method, and as pedagogical practice. 

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Education > Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Education > Curricula
Wydawca:
Springer International Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783031065903
Rok wydania:
2023
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Section I: Conceptualizing and Theorizing Storying

Chapter 1. Personal Pedagogy: Elucidating the Concept of Emotional Truth 
Chapter 2. Theorizing and Anchoring Storying 
Chapter 3. Identity, Auto-ethnography and Memory Work as related to Storying 
Chapter 4. Storying as Mirrors, Shadows and Imaginariums 
Section II: Storying as Methodological Practice
Chapter 5. Storying a Cultural Historical Self: Women Developing a Doctoral Leadership Program
Chapter 6. Storying the Hidden Pedagogy of Higher Education Mentorship 
Chapter 7. Storying Social Justice and Institutional Ethnography
Section III: Storying as Pedagogical Practice – Different Instructional Settings
Chapter 8. Storying in a Community College Classroom using Reflection
Chapter 9. First Gen Photo Project – In their Own Words
Chapter 10. “Miss, I think I found my Story!” 
Chapter 11. Storying History in Middle School
Chapter 12. Shaping Ourselves through Storying 

Ambika Gopal Raj is Professor of Language Arts and Literature in the Charter College of Education at California State University, Los Angeles, USA. 

Sharon H. Ulanoff is Professor of Bilingual/Multicultural and Literacy Education in the Charter College of Education at California State University, Los Angeles, USA. 

This volume conceptualizes and distinguishes storying from narrative and storytelling to establish itself as a method. It theorizes that storying pertains to ones’ identity, to the unique positions of who one is, how they came to be, and why they came to be (Raj, 2019). Building upon foundational work from Freire, Greene, and Clandinin & Connelly, this book elucidates storying through a new concept “emotional truth”--a deeply personal and authentic experience that builds a tangible connection from teller to listener. Such an involved conception of Storying could have the potential to anchor storying as research methodology and as valid pedagogical practice. Further, the chapters in this book establish storying as a concept, method, and as pedagogical practice. 

Ambika Gopal Raj is Professor of Language Arts and Literature in the Charter College of Education at California State University, Los Angeles, USA. 

Sharon H. Ulanoff is Professor of Bilingual/Multicultural and Literacy Education in the Charter College of Education at California State University, Los Angeles, USA. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia