• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Statistical Models for Customer Relationship Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Statistical Models for Customer Relationship Management

ISBN-13: 9783659364969 / Angielski / Miękka / 2013 / 236 str.

Vijayakumar K.;Pagadala Balasiddamuni;Mokesh Rayalu G.
Statistical Models for Customer Relationship Management Vijayakumar K.                           Pagadala Balasiddamuni                   Mokesh Rayalu G. 9783659364969 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Statistical Models for Customer Relationship Management

ISBN-13: 9783659364969 / Angielski / Miękka / 2013 / 236 str.

Vijayakumar K.;Pagadala Balasiddamuni;Mokesh Rayalu G.
cena 313,39 zł
(netto: 298,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 313,39 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book has brought out some procedures to construct statistical models for Customer Relationship Management (CRM) by using Univariate and Multiple Logistic regression models. It contains the theorem, concepts and evaluation of the CRM. The various problems with CRM and their remedies have been described. Different aspects of CRM strategies and the implementation of CRM have been discussed along with the solutions. Data mining in CRM along with Data Mining techniques have been presented in this book. The procedures for the assessment of the fitted logistic regression models for CRM by using some test criteria have been explained along with the modified goodness of fit measure R Square based likelihood function.

This book has brought out some procedures to construct statistical models for Customer Relationship Management (CRM) by using Univariate and Multiple Logistic regression models. It contains the theorem, concepts and evaluation of the CRM. The various problems with CRM and their remedies have been described. Different aspects of CRM strategies and the implementation of CRM have been discussed along with the solutions. Data mining in CRM along with Data Mining techniques have been presented in this book. The procedures for the assessment of the fitted logistic regression models for CRM by using some test criteria have been explained along with the modified goodness of fit measure R Square based likelihood function.

Kategorie:
Nauka, Matematyka
Kategorie BISAC:
Mathematics > Prawdopodobieństwo i statystyka
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659364969
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
236
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.37
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Vijayakumar K has over 33 years experience in Information Technology including ERP and CRM in State government, PSUs, Private and Global Enterprises. Has over 15 years experience in Siebel CRM implementing CRM solutions including many global Fortune 500 companies. Working for Mahindra Satyam for the past 12 years and currently Heading Siebel CRM



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia