• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Standardisation vs. Adaptation - International Marketing in Service Firms » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Standardisation vs. Adaptation - International Marketing in Service Firms

ISBN-13: 9783640958153 / Angielski / Miękka / 2011 / 36 str.

Christian Wolf; Sofie Hildingsson; Patrick Van Der Honing
Standardisation vs. Adaptation - International Marketing in Service Firms Christian Wolf Sofie Hildingsson Patrick Va 9783640958153 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Standardisation vs. Adaptation - International Marketing in Service Firms

ISBN-13: 9783640958153 / Angielski / Miękka / 2011 / 36 str.

Christian Wolf; Sofie Hildingsson; Patrick Van Der Honing
cena 139,28
(netto: 132,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 138,90
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2002 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 8 von 10 P, Jonkoping International Business School (-), course: International Marketing, 16 entries in the bibliography, language: English, comment: Discusses four typologies of services by McLoughlin - Fitzsimmons -1996, Lovelock -1983, Valikangas - Lehtinen -1990, and Clark - Rajaratnam -1999 and their implications for the standardisation versus adaptation trade-off. However, we will first give an overview about earlier research done within this field. Co-Authors: Sofie Hildingsson, Patrick van der Honing. 328 KB, abstract: 1Introduction Within the course International Marketing, the third project deals with academic research in international marketing and internationalisation. We have chosen to focus on the inter-national dimension of standardisation versus adaptation in service marketing. We will mainly discuss four typologies of services by McLoughlin & Fitzsimmons (1996), Lovelock (1983), Valikangas & Lehtinen (1990), and Clark & Rajaratnam (1999) and their implications for the standardisation versus adaptation trade-off. However, we will first give an overview about earlier research done within this field. Some services were international in scope long before the term "scientific management" was ever invented or the first marketing course was taught. Shipping was an essential in-gredient in opening up early trade routes, with banking and insurance following and then facilitating them. In time, large companies emerged to operate international marine freight and passenger services, developing a network of agents in different ports to represent them. As more and more organisations offer services in foreign markets - often around the world - and as international trade in services increases, important questions are being raised concerning the design and implementation of international service marketing str"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783640958153
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
36
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 0.23
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wolf, Christian Professor Christian Wolf graduated from the Univer... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia