• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stand und Entwicklungstendenzen im multisensorischen Marketing zur Inszenierung von Marken - eine kritische Analyse » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Stand und Entwicklungstendenzen im multisensorischen Marketing zur Inszenierung von Marken - eine kritische Analyse

ISBN-13: 9783867416368 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 120 str.

Katharina Gohr
Stand und Entwicklungstendenzen im multisensorischen Marketing zur Inszenierung von Marken - eine kritische Analyse Gohr, Katharina 9783867416368 Europäischer Hochschulverlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Stand und Entwicklungstendenzen im multisensorischen Marketing zur Inszenierung von Marken - eine kritische Analyse

ISBN-13: 9783867416368 / Niemiecki / Miękka / 2011 / 120 str.

Katharina Gohr
cena 223,72
(netto: 213,07 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In Zeiten der zunehmenden Informationsberflutung ist es fr Unternehmen immer schwieriger, die Aufmerksamkeit der Konsumenten zu erlangen und ihre Botschaften an diese zu vermitteln. Das Ziel, sich langfristig in der Psyche des Konsumenten zu verankern, wird zu einer immer grer werdenden Herausforderung. Darauf basierend, gewinnt seit einigen Jahren das multisensorische Marketing in der Praxis an Aufmerksamkeit und Relevanz. Insbesondere zur Verankerung von Marken in den Kpfen der Konsumenten gilt multisensorisches Marketing als zuknftiger Erfolgsgarant. Die Literatur hat diese Entwicklung ebenso aufgenommen und bietet der Praxis erste wissenschaftliche Erkenntnisse. Allerdings sind die Grenzen zwischen multisensorischem Marketing fr Marken und multisensorischer Inszenierung von Marken bisher stark verwssert. Eine klare Differenzierung der einzelnen Begrifflichkeiten und Mglichkeiten findet nicht statt. An dieser Stelle knpft die Autorin an, die den Stand und die Entwicklungstendenzen im multisensorischen Marketing kritisch analysiert, wobei der Fokus sehr bewusst auf Markenbildung und -entwicklung liegt.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
Europäischer Hochschulverlag
Seria wydawnicza:
Wismarer Schriften zu Management und Recht
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783867416368
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
120
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.71
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia