• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Staging the New Berlin: Place Marketing and the Politics of Urban Reinvention Post-1989 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Staging the New Berlin: Place Marketing and the Politics of Urban Reinvention Post-1989

ISBN-13: 9780415594035 / Angielski / Miękka / 2011 / 368 str.

Claire Colomb
Staging the New Berlin: Place Marketing and the Politics of Urban Reinvention Post-1989 Colomb, Claire 9780415594035 Planning, History and Environment Series - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Staging the New Berlin: Place Marketing and the Politics of Urban Reinvention Post-1989

ISBN-13: 9780415594035 / Angielski / Miękka / 2011 / 368 str.

Claire Colomb
cena 251,52
(netto: 239,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Berlin's transformation since the fall of the Wall in 1989 has been due, in large measure, to skillful place marketing. Here Claire Colomb explores how various actors have worked over time to create new images and urban myths to sell Berlin to investors, visitors, Germans and Berliners themselves.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Sociology - Urban
Architecture > Architektura krajobrazu i sztuka
Wydawca:
Planning, History and Environment Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415594035
Rok wydania:
2011
Numer serii:
000395004
Ilość stron:
368
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
24.38 x 17.27 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

"Combining the sociology of marketing with recent history, this book will appeal to practitioners of urban marketing as well as to historians of Germany, and to anyone interested in Berlin's recent history... Recommended" - CHOICE

1. Introduction: the Reinvention of the ‘New’ Berlin Post-1989  2. Understanding the Politics of Place Marketing and Urban Imaging  3. Selling Berlin in the Twentieth Century: Historical Perspectives  4. On the Way to Weltstadt? Unification and Metropolitan Ambitions, 1989–1993  5. The Actors of Place Marketing in the ‘New Berlin’ 6. Marketing the Global Service Metropolis and the National Capital  7. Staging Urbanism: Construction Site Tourism and the City as Exhibition  8. ‘Poor, But Sexy’: Marketing the Creative City, 2001–2011  9. Contested Place Marketing, Contested Urban Images, 1994–2011 10. Contemporary Urbanism and the Politics of Reimaging

Claire Colomb is Senior Lecturer in Urban Sociology and European Spatial Planning at the Bartlett School of Planning, University College London (UCL). She holds a first degree in Politics and Sociology from the Institut d’Etudes Politiques de Paris (Sciences-Po) and a PhD in Town Planning from UCL. Her research interests include urban governance, planning and urban policies in European cities (the UK, France, Germany and Spain); culture and urban regeneration; European spatial planning and trans-boundary cooperation between cities and regions in Europe and the Mediterranean. She is joint author of European Spatial Planning and Territorial Cooperation (Routledge, 2010).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia