• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture

ISBN-13: 9780814743508 / Angielski / Twarda / 2013 / 352 str.

Henry Jenkins; Sam Ford; Joshua Green
Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture Jenkins, Henry 9780814743508 New York University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture

ISBN-13: 9780814743508 / Angielski / Twarda / 2013 / 352 str.

Henry Jenkins; Sam Ford; Joshua Green
cena 434,12 zł
(netto: 413,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 402,99 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Spreadable Media maps fundamental changes taking place in our contemporary media environment, a space where corporations no longer tightly control media distribution and many of us are directly involved in the circulation of content. It contrasts -stickiness---aggregating attention in centralized places--with -spreadability---dispersing content widely through both formal and informal networks, some approved, many unauthorized. Stickiness has been the measure of success in the broadcast era (and has been carried over to the online world), but -spreadability- describes the ways content travels through social media. Following up on the hugely influential Convergence Culture: Where Old and New Media Collide, this book challenges some of the prevailing metaphors and frameworks used to describe contemporary media, from biological metaphors like -memes- and -viral- to the concept of -Web 2.0- and the popular notion of -influencers.- Spreadable Media examines the nature of audience engagement, the environment of participation, the way appraisal creates value, and the transnational flows at the heart of these phenomena. It delineates the elements that make content more spreadable and highlights emerging media business models built for a world of participatory circulation. The book also explores the internal tensions companies face as they adapt to the new communication reality and argues for the need to shift from -hearing- to -listening- in corporate culture. Drawing on examples from film, music, games, comics, television, transmedia storytelling, advertising, and public relations industries, among others--from both the U.S. and around the world--the authors illustrate the contours of our current media environment. They highlight the vexing questions content creators must tackle and the responsibilities we all face as citizens in a world where many of us regularly circulate media content. Written for any and all of us who actively create and share media content, Spreadable Media provides a clear understanding of how people are spreading ideas and the implications these activities have for business, politics, and everyday life.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
New York University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780814743508
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
352
Waga:
0.65 kg
Wymiary:
23.37 x 14.48 x 3.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Jenkins, Henry Henry Jenkins is Provost's Professor of Communicat... więcej >
Ford, Sam Sam Fordis Director of Digital Strategy with Peppe... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia