ISBN-13: 9788361022589 / Polski / broszurowa / 2019 / 144 str.
Dlaczego tak? Na to pytanie dziecko odpowiada, gdy zauważa i tworzy reguły. Jest to jedna z najważniejszych sprawności, pozwalających sprostać wymogom szkoły oraz w szerszym ujęciu codziennym sytuacjom życiowym. Rozwijaniu i utrwalaniu tych sprawności służą zadania odszukiwania zasad. Szczególne znaczenie podczas wykonywania tego typu zadań odgrywa werbalizacja, czym innym jest, bowiem dostrzec zasadę, (co zwykle dzieje się nieświadomie), czym innym natomiast ją zwerbalizować (wymaga to udziału świadomości).Zadania w zeszycie dotyczą:- zapamiętywanie wyglądu wzoru,- szukanie brakujących elementów, różnic, podobieństw,- zapamiętywanie układu elementów.Zeszyty ćwiczeń z serii "Dlaczego tak?" są przeznaczone dla dzieci:- zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce języka
Dlaczego tak? Na to pytanie dziecko odpowiada, gdy zauważa i tworzy reguły. Jest to jedna z najważniejszych sprawności, pozwalających sprostać wymogom szkoły oraz w szerszym ujęciu codziennym sytuacjom życiowym. Rozwijaniu i utrwalaniu tych sprawności służą zadania odszukiwania zasad. Szczególne znaczenie podczas wykonywania tego typu zadań odgrywa werbalizacja, czym innym jest, bowiem dostrzec zasadę, (co zwykle dzieje się nieświadomie), czym innym natomiast ją zwerbalizować (wymaga to udziału świadomości).Zadania w zeszycie dotyczą:- zapamiętywanie wyglądu wzoru,- szukanie brakujących elementów, różnic, podobieństw,- zapamiętywanie układu elementów.Zeszyty ćwiczeń z serii "Dlaczego tak?" są przeznaczone dla dzieci:- zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce języka