• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sports Sponsorship and Branding » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sports Sponsorship and Branding

ISBN-13: 9781032603902 / Twarda / 2023 / 350 str.

Sports Sponsorship and Branding  9781032603902 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sports Sponsorship and Branding

ISBN-13: 9781032603902 / Twarda / 2023 / 350 str.

cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book takes a close look at branding and sponsorship in sport in the age of digital media. It examines how branding and sponsorship have evolved in response to the challenges and opportunities of new technologies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Sports & Recreation > Business Aspects
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
World Association for Sport Management Series
ISBN-13:
9781032603902
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
350
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Emerging Trends in Sport Sponsorship and Branding: An Introduction,  Part I: Sponsorship and Branding,  2. Advertising Investment through Sport Media,  3. Sponsorship Strategies and Branding in Esports,  4. Antecedents and Outcomes of Sponsorship in the Context of Esports,  5. Emergence of Logo-Less Branding: Application to the Context of Sports,  6. Sports Sponsorship and Brand Value: A Case Analysis of Tahincioğlu Basketball Super League Name Sponsorship,  7. Passion in the Branding of International Football Clubs,  8. Student-Athlete Name, Image, and Likeness (NIL): Sponsorship Opportunities and Challenges,  9. Impact of Perceived Functional and Image Fit on Consumer-Focused Effectiveness for New NBA Sponsorship,  Part II: Emerging Trends,  10. Harnessing the Power of Machine Learning in Sport Consumer Behavior Research,  11. Consumerization of Information Technologies in Sports: Opportunities and Challenges in the Age of Digital Natives,  12. Sports Information, Social Communication, and Protection of the Olympic Brand: IOC Guidelines on Using Social Media During Olympic Games,  13. Supplemental Attractions to Foreign Sporting Event Participants: Lessons in Branding from a Case Study of the World Rafting Championship in Japan,  14. Sport Migration Influences on Cultural Brand Image: A Quantitative World-Systems Analysis,  15. Impacts of COVID-19 on Sports and Sponsorship,  16. Resilience in the Face of Adversity: Examining the Effects of COVID-19 on Physical Activity and the Sporting Industry in Singapore

Ho Keat Leng is a Post-Doctoral Scholar at the University of Georgia, USA. Prior to that, he was a faculty member at Nanyang Technological University, Singapore. His research interest is in marketing, specifically in the area of sport sponsorship and consumer behavior. He is Associate Editor for Managing Sport and Leisure and an editorial board member for several journals including the International Journal of Sports Marketing and Sponsorship and the Journal of Global Sport Management. 

James J. Zhang is Professor of sport management at the University of Georgia, USA. His primary research interests are applied measurement and/or applied studies examining sport consumer behaviour. He has previously been Editor of the International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, Sport Management Section Editor of the Measurement in Physical Education and Exercise Science journal, and President of the North American Society for Sport Management (NASSM).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia