• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication

ISBN-13: 9780805848267 / Angielski / Twarda / 2004 / 408 str.

Kahle; Lynn R. Kahle; Chris Riley
Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication Kahle                                    Lynn R. Kahle Chris Riley 9780805848267 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sports Marketing and the Psychology of Marketing Communication

ISBN-13: 9780805848267 / Angielski / Twarda / 2004 / 408 str.

Kahle; Lynn R. Kahle; Chris Riley
cena 705,83
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Sports marketing is one of the fastest growing areas of marketing communication. This book advances understanding in this emerging area. It presents sports marketing in a scholarly and comprehensive way, covering major topics of discussion in sports marketing and the psychology of communication. Several new, innovative topics are introduced, such as SportNEST and consumption communities, and many classic topics are brought up to date, including sponsorship, ambush marketing, identification, endorsements, basking in reflected glory, and licensing. Many of the topics that seem to center around sports show up as well, such as sneakers, ethics, risky behavior, and even investments.

  • Utilizing a psychological approach to understanding sports marketing, first-rate authors discuss the most important topics. The book covers all major topics of sports marketing, including:
  • sponsorship from several different perspectives--the major force in sports marketing;
  • ambush marketing--how non-sponsors seek to reap the benefits without paying the price; and
  • licensing--using the sale of items, such as T-shirts to increase profit and marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Advertising and Consumer Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805848267
Rok wydania:
2004
Numer serii:
000033134
Ilość stron:
408
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
24.08 x 15.65 x 2.9
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: L. Chalip, Foreword. L.R. Kahle, C. Riley, Preface. Part I:Consumer Behavior. T. Sun, S. Youn, W.D. Wells, Exploration of Consumption and Communication Communities in Sports Marketing. S.W. Kelley, K. Tian, Fanatical Consumption: An Investigation of the Behavior of Sports Fans Through Textual Data. V. Dalakas, R. Madrigal, K.L. Anderson, "We are Number One!" The Phenomenon of Basking-in-Reflected-Glory and Its Implications for Sports Marketing. A. Shoham, G.M. Rose, L.R. Kahle, Risky Sports: Making the Leap. Part II:Sports Celebrity Endorsements. M.J. Jones, D.W. Schumann, The Strategic Use of Celebrity Athlete Endorsers in Print Media: A Historical Perspective. A.A. Bailey, C.A. Cole, The Effects of Multiple Product Endorsements by Celebrities on Consumer Attitudes and Intentions: An Extension. M.D. Basil, W.J. Brown, Magic Johnson and Mark McGwire: The Power of Indentification With Sports Celebrities. Part III:The Consequences of Sponsorship. J.W. Pracejus, Seven Psychological Mechanisms Through Which Sponsorship can Influence Consumers. J. Slater, C. Lloyd, It's Gotta be the Shoes: Exploring the Effects of Relationships of Nike and Reebok Sponsorship on Two College Athletic Programs. L. Kinney, S.R. McDaniel, American Consumer Attitudes Toward Corporate Sponsorship of Sporting Events. L. Kinney, G. Bell, Do Sport Sponsorship Announcements Influence Firm Stock Prices? R. Madrigal, A Review of Team Identification and Its Influence on Consumers' Responses Toward Corporate Sponsors. Part IV:Marketing Strategy. R. Burton, Teams as Brands: A Review of the Sports Licensing Concept. M. Jackowski, D.P. Gray, SportNEST: A Nested Approach to Segmenting the Sport Consumer Market. V. Dalakas, R. Madrigal, R. Burton, Understanding Ambush Marketing: Implications of Information Processing. Part V:Social Issues and Sports Marketing. S.J. Jackson, D.L. Andrews, Aggressive Marketing: Interrogating the Use of Violence in Sport-Related Advertising. T. Dewhirst, Smoke and Ashes: Tobacco Sponsorship of Sports and Regulatory Issues in Canada. J.J. Jackson, Social Marketing of Sport. T.P. Meyer, K. Gettleman, T.R. Donahue, Teenager's Perceptions of the Influence of Advertising and Price Versus Interpersonal, Social Factors on Their Purchases of Brand Name Athletic Shoes and Clothing.

Lynn R. Kahle, Chris Riley

Kahle, Lynn R. Elizabeth A. Minton is an advanced PhD student in ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia