• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sports Marketing: Fundamentals - Strategies - Instruments » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sports Marketing: Fundamentals - Strategies - Instruments

ISBN-13: 9783658391218 / Angielski / Miękka / 2022 / 85 str.

Peter Rohlmann
Sports Marketing: Fundamentals - Strategies - Instruments Bruhn, Manfred 9783658391218 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sports Marketing: Fundamentals - Strategies - Instruments

ISBN-13: 9783658391218 / Angielski / Miękka / 2022 / 85 str.

Peter Rohlmann
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658391218
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
85
Wymiary:
24.0 x 16.8
Oprawa:
Miękka


Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Manfred Bruhn is Professor of Business Administration, in particular Marketing and Corporate Management, at the Faculty of Economics of the University of Basel and Honorary Professor at the Technical University of Munich. He is also the founder & Chairman of the Board of Directors of Prof. Bruhn & Partner AG (Basel).

Dr Peter Rohlmann is the owner of PR MARKETING, a consulting agency in strategic policy issues, especially sports business, in Rheine/Münsterland.

This book provides the basic knowledge ("basics") for professional sports marketing and gives suggestions for management practice. In the course of social and economic development, sports marketing has grown from rudimentary beginnings into a highly professional and complex discipline that not only affects those directly involved, but has also involved other interest groups (stakeholders) who often pursue their own and not always compatible intentions and interests.
In addition, megatrends such as digitalisation and globalisation have given new impetus to sports marketing, just as sport itself has changed significantly in all its different manifestations and structures (including professionals and amateurs, sponsorship and organisation, self-determination and external determination).
The authors present the basic building blocks in sports marketing in a compact manner and outline framework conditions, special features, strategy development and the use of marketing instruments. In this way, they create knowledge and understanding for successful sports marketing in the future.

The content
  • Sports marketing at the centre of different markets
  • Basics of sports marketing
  • Performance aspects in sports marketing
  • Prices and contracts in sports marketing
  • Communication issues in sports marketing
  • Distribution channels in sports marketing
  • Perspectives of sport - opportunities and risks in sports marketing
The authors
Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Manfred Bruhn is Professor of Business Administration, in particular Marketing and Corporate Management, at the Faculty of Economics of the University of Basel and Honorary Professor at the Technical University of Munich. He is also the founder & Chairman of the Board of Directors of Prof. Bruhn & Partner AG (Basel).

Dr Peter Rohlmann is the owner of PR MARKETING, a consulting agency in strategic policy issues, especially sports business, in Rheine/Münsterland.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia