• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2888764]
• Literatura piękna
 [1824728]

  więcej...
• Turystyka
 [72049]
• Informatyka
 [151913]
• Komiksy
 [34135]
• Encyklopedie
 [22499]
• Dziecięca
 [607699]
• Hobby
 [144695]
• AudioBooki
 [1416]
• Literatura faktu
 [230091]
• Muzyka CD
 [188]
• Słowniki
 [2847]
• Inne
 [405253]
• Kalendarze
 [105]
• Podręczniki
 [161531]
• Poradniki
 [484308]
• Religia
 [505995]
• Czasopisma
 [256]
• Sport
 [61090]
• Sztuka
 [241123]
• CD, DVD, Video
 [3978]
• Technologie
 [213183]
• Zdrowie
 [102481]
• Książkowe Klimaty
 [121]
• Zabawki
 [2750]
• Puzzle, gry
 [174]
• Literatura w języku ukraińskim
 [270]
• Art. papiernicze i szkolne
 [147]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects

ISBN-13: 9780230249257 / Angielski / Twarda / 2011 / 263 str.

Harald Dolles; Sten Sderman
Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects Dolles, H. 9780230249257 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sport as a Business: International, Professional and Commercial Aspects

ISBN-13: 9780230249257 / Angielski / Twarda / 2011 / 263 str.

Harald Dolles; Sten Sderman
cena 407,25 zł
(netto: 387,86 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Sport has a number of distinctive characteristics whichimpact onthe extent of its globalization. This book seeks to gain a deeper understanding of the unique development in sports, its governance, its logic of co-creation of value and the advancement of the industry towards internationalisation, professionalization and commercialization

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Sports & Recreation > Business Aspects
Business & Economics > Organizational Behavior
Business & Economics > International - Economics & Trade
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230249257
Rok wydania:
2011
Wydanie:
2011
Ilość stron:
263
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
21.84 x 14.22 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

INTRODUCTION Sport as Business: International, Professional and Commercial Aspects; H.Dolles & S.Söderman PART I: SPORT CONSUMERS PERSPECTIVE 'As American as mom, apple pie and Dutch soccer?' The team identification of foreign Ajax F.C. supporters; A.K.Kerr , N.F.Smith & A.Anderson Decision-making styles in purchasing sport products: An international comparison between American and Korean college students; S.Bae Travel time elasticities in recreational sports: Empirical findings for the professionalization in sports facility management; T.Pawlowski , C.Breuer & P.Wicker PART II: SPORT EVENTS AND SPORT FACILITIES Perceptions of the impacts of major commercial sport event; C.Auld , K.M.Lloyd & J.Rieck Gender, race, and nationality: An examination of print media coverage of the 2006 Winter Olympics; A.N.Eagleman & E.L.McNary Valorisation of sports facilities: A representation of the global value; B.Augé , A.Pedenon & A.Vernhet PART III: SPORT ORGANIZATIONS AND GOVERNANCE Sports organizations, professionalisation and organizational conflict: A review of the literature; J.Schulz International and professional dimensions of National Governing Bodies: Insights from the Gaelic Athletic Association; A.Bourke The role of the central broker and its influence on effectiveness in an intentionally created sports professionalisation network; S.Martin , M.Benson-Rea & N.Palakshappa Business ecosystem co-evolution: The Ultimate Fighting Championships; S.Ford & C.Kerr Learning from failure: Is Major League Soccer repeating the mistakes of the North American Soccer League?; J.D.Francis Learning from success: Implementing a professional football league in Japan; H.Dolles & S.Söderman

HARALD DOLLES is visiting professor in International Business at the School of Business, Economics and Law at the University of Gothenburg, Sweden. He received his doctorate in international business/strategic management from the University Erlangen-Nuremberg in Germany, with a focus on East Asia. He frequently contributes to scientific development in the fields of international business; sports management; entrepreneurship and innovation; IHRM and Asian studies.

STEN SÖDERMAN is visiting professor at the University of Luxembourg and a professor at Stockholm University, Sweden. He received his doctorate, in location strategies of industries, from Stockholm University. Sweden. He frequently contributes to scientific development in the fields of international business, sports management, entrepreneurship and innovation.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia