• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Spelling » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Spelling

ISBN-13: 9780792349587 / Angielski / Twarda / 1998 / 206 str.

Rebecca Treiman
Spelling Rebecca Treiman 9780792349587 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Spelling

ISBN-13: 9780792349587 / Angielski / Twarda / 1998 / 206 str.

Rebecca Treiman
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

are the findings that Wade-Woolley and Siegel obtained when they studied children for whom English was a second language. Although the second language speakers performed more poorly than the native speakers on tests of syntactic knowledge, phoneme deletion, and pseudoword repetition, the second language speakers were not worse than the native speakers in spelling. These results suggest that, even if children have not fully mastered the sound system of their second language, they need not be disadvantaged in spelling it. The findings appear to pose a challenge to views of reading and spelling that place primary emphasis on phonology. The Muter and Snowling study, together with the Nunes, Bryant and Bindman study, broadens the focus by examining aspects of spelling beyond phonology. Muter and Snow ling, in their longitudinal study of British school- children, examined the degree to which various linguistic skills measured between the ages of 4 and 6 predicted spelling ability at age 9. The results support the idea that phonological skill plays an important role in spelling development, and further suggest that awareness of phonemes is more strongly related to spelling ability than awareness of rimes. In addition, grammatical awareness appears to predict spelling skill. Children who are able to reflect on meaning relationships among words may be in a position to understand how this information is represented in English spelling.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Alphabets & Writing Systems
Psychology > Personality
Education > Language Experience Approach
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792349587
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
206
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.06 x 15.54 x 1.85
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction to Special Issue on Spelling; R. Treiman. Children's Sensitivity to Rime Unit Frequency when Spelling Words and Nonwords; K. Nation. Rules Versus Analogies in Children's Spelling: Evidence for Task Dependence; R.P. Deavers, G.D.A. Brown. Difficulties with Consonants in the Spelling and Segmentation of CCVCC Pseudowords: Differences among Dutch First Graders; W.H.J. van Bon, I.J.C.A.F. Uit De Haag. The Spelling Performance of ESL and Native Speakers of English as a Function of Reading Skill; L. Wade-Woolley, L.S. Siegel. Grammar and Phonology Predict Spelling in Middle Childhood; V. Muter, M. Snowling. Learning to Spell Regular and Irregular Verbs; T. Nunes, et al. Is Children's Spelling Naturally Stage-Like? C.K. Varnhagen, et al. Is it Misspelled or Mispelled? The Influence of Fresh Orthographic Information on Spelling; M. Dixon, Z. Kaminska. Lexical Priming of Nonword Spelling in the Regular Orthography of Italian; Ch. Barry, P. de Bastiani.

Treiman, Rebecca Rebecca Treiman is Professor of Psychology at Wayn... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia