• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Special Ads im Fernsehen : Eine Untersuchung zu Status und Entwicklung vonneuen Werbeformen im Medium Fernsehen » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Special Ads im Fernsehen : Eine Untersuchung zu Status und Entwicklung vonneuen Werbeformen im Medium Fernsehen

ISBN-13: 9783639091137 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 204 str.

Franziska Kleinhans
Special Ads im Fernsehen : Eine Untersuchung zu Status und Entwicklung vonneuen Werbeformen im Medium Fernsehen Kleinhans, Franziska 9783639091137 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Special Ads im Fernsehen : Eine Untersuchung zu Status und Entwicklung vonneuen Werbeformen im Medium Fernsehen

ISBN-13: 9783639091137 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 204 str.

Franziska Kleinhans
cena 353,37
(netto: 336,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Die klassische Werbung sieht sich vielen Problemengegenüber: hohe Streukosten bei noch höherenStreuverlusten, die Informationsüberlastung derZielgruppen und ein verändertes Konsumentenverhaltenführen zu einem verstärkten Einsatz von Below theline-Aktivitäten und einer stärkeren Integration vonSonderwerbeformen in den Marketingmix derUnternehmen. Angesichts der Spot-Inflation gewinnenSonderwerbeflächen und die damit verbundeneAlleinstellung besonders im TV an Beliebtheit. Vordem Hintergrund einer fundierten Situationsanalysegibt die Autorin einführend einen Überblick überProbleme und Funktionen klassischer Werbung und dieEntwicklung moderner Sonderwerbeformen im MediumFernsehen. Welche Vorteile bieten diese Werbeformender Zukunft verglichen mit der klassischen Konsumentenansprache in Form des traditionellen 30-Sekünders? Wie effizient sind sie in Bezug aufKosten? Kurz gesagt: Haben Sonderwerbeformen dasPotential den klassischen Werbespot zu ersetzen?Das Buch richtet sich an Entscheidungsträger derWerbebranche, Marketingfachleute, Studierende derFachrichtungen Marketing/Kommunikation sowie alleWerbeinteressierten.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783639091137
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
204
Wymiary:
15x22x1
Oprawa:
Miękka

Kleinhans Franziska Franziska Kleinhans, Dipl.-Betriebswirtin: Studium der Betriebswirtschaft (Fachrichtung Marketing-Kommunikation) an der Hochschule Pforzheim mit Auslandsaufenthalten in Spanien und Japan. Seit Abschluss des Studiums tätig im Produkt Management eines bekannten Konsumgüterunternehmens.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia