• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Space-People-Language: A Grounded Theory of Place-Based Writing Pedagogy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Space-People-Language: A Grounded Theory of Place-Based Writing Pedagogy

ISBN-13: 9783639038101 / Angielski / Miękka / 2008 / 284 str.

William Burns
Space-People-Language: A Grounded Theory of Place-Based Writing Pedagogy Burns, William 9783639038101 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Space-People-Language: A Grounded Theory of Place-Based Writing Pedagogy

ISBN-13: 9783639038101 / Angielski / Miękka / 2008 / 284 str.

William Burns
cena 364,22
(netto: 346,88 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 365,22
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Space-People-Language is an in-depth qualitative study that uses grounded theory and teacher research to describe and analyze a place-based composition assignment experienced by a first year writing class. Results of this study suggest a grounded theory that accounts for participants using interconnecting spatial, social, and discursive techniques reflecting the relationships between spatial awareness, rhetorical strategies, and composing practices. This study of spatial, rhetorical, and pedagogical theories and methods explores these relationships using cultural geography, ecocomposition, material rhetoric, and spatial composition expressed through the use of maps, tables, photos, artifacts, and participant interviews and essays. What can students in a writing class gain from a more critical understanding of space and place? What can instructors gain from a spatial analysis of their own practices? This book addresses these questions and offers real life accounts of actual pedagogical and research practices for composition instructors interested in utilizing space, place, and materiality to teach writing.

Space-People-Language is an in-depth qualitative study that uses grounded theory and teacher research to describe and analyze a place-based composition assignment experienced by a first year writing class. Results of this study suggest a grounded theory that accounts for participants using interconnecting spatial, social, and discursive techniques reflecting the relationships between spatial awareness, rhetorical strategies, and composing practices. This study of spatial, rhetorical, and pedagogical theories and methods explores these relationships using cultural geography, ecocomposition, material rhetoric, and spatial composition expressed through the use of maps, tables, photos, artifacts, and participant interviews and essays. What can students in a writing class gain from a more critical understanding of space and place? What can instructors gain from a spatial analysis of their own practices? This book addresses these questions and offers real life accounts of actual pedagogical and research practices for composition instructors interested in utilizing space, place, and materiality to teach writing.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > General
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639038101
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
284
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Burns, William William Burns, PhD., University of Rhode Island. Assistant Professor of English: Suffolk County Community College, Selden, New York.

Burns, William William E. Burns has taught at the University of P... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia