• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Source Credibility and Consumer's Purchase Intention » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Source Credibility and Consumer's Purchase Intention

ISBN-13: 9783847344810 / Angielski / Miękka / 216 str.

Methaq Sallam
Source Credibility and Consumer's Purchase Intention Sallam, Methaq 9783847344810 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Source Credibility and Consumer's Purchase Intention

ISBN-13: 9783847344810 / Angielski / Miękka / 216 str.

Methaq Sallam
cena 304,88
(netto: 290,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The understanding of consumers processes and activities that people engage in when searching for, selecting, purchasing, using, evaluating, and disposing of products and services to satisfy their needs and desires is crucial to guide marketers. Hence, the importance of the concept of source credibility in advertisement i.e. corporate credibility and endorser credibility. The aim of this study is to examine the effect of both the endorser and corporate credibility on consumer s attitude toward ad, brand attitude and purchase intention when brand familiarity is tested. The model developed for this study is an integration of five separate advertisement effect models found in the advertising related literature. The study found that of the two source credibility investigated, endorser credibility portrays greater antecedent impact on Attitude toward advertisement than corporate credibility. The study also found that prior attitude toward brand is not a moderator for Attitude toward Advertisement and Attitude toward Brand. Attitude toward Brand is partial mediator for the relationship between attitude toward advertisement and purchase intention.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783847344810
Ilość stron:
216
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.0 x 15.0 x 1.3
Oprawa:
Miękka

Dr. Methaq Sallam has obtained his PhD Degree in marketing in 2008. Since then he worked as lecturer at few Yemeni and Saudi Universities in area of marketing studies and business administration. He published several articles in reputed journals and he is a member of different international and local working groups.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia