• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social media utilisation as relationship building component in the Public Relations (PR) strategy of nonprofit organisations (NGOs): An example of an » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social media utilisation as relationship building component in the Public Relations (PR) strategy of nonprofit organisations (NGOs): An example of an

ISBN-13: 9783668336759 / Angielski / Miękka / 2016 / 100 str.

Maria M
Social media utilisation as relationship building component in the Public Relations (PR) strategy of nonprofit organisations (NGOs): An example of an M, Maria 9783668336759 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social media utilisation as relationship building component in the Public Relations (PR) strategy of nonprofit organisations (NGOs): An example of an

ISBN-13: 9783668336759 / Angielski / Miękka / 2016 / 100 str.

Maria M
cena 285,25 zł
(netto: 271,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,46 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Master's Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 2,0, language: English, abstract: The developments in the digital word introduced new communications channels in the Public Relations (PR) work, which encompass technologies such as social networking. PR and communications practitioners generally accept this development as an advantageous phenomenon. However, recent research on social media has shown that the PR industry in the nonprofit sector lacks a full integration of new media to its full extent in order to be more efficient. Limited research has been carried out to explore the challenges in the adoption of social media channels in this particular sector. This study sought to explore the experiences and perceptions on the process of social media integration in an international NGO. By using the findings of semi-structured interviews of the staff and that of the content analysis of the deployed social media channels, it aims to investigate the effect of social media communication on the relationship building with the supporters through dialogue. The study revealed that different concepts such as dialogical communication and relationship building have enormous value within the online PR work in organisations. The new online platforms can be used for building relationships with stakeholders by embracing two-way communication which leads to a mutual understanding and commitment from the donors. It seemed that strategic social media adoption is also dependant on the organisational culture and power structures in it. Providing for a different understanding of organisational goals and the value of social media on the management level can marginalise a successful contribution of these channels to the strategic communications and fundraising work. The conclusions from this research represent a broad theoretical framework for further research into the effects of social media on successf

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783668336759
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
100
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.61
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia