• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social media marketing for direct selling tour operators » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social media marketing for direct selling tour operators

ISBN-13: 9783845400020 / Angielski / Miękka / 2011 / 124 str.

Daan Herbes
Social media marketing for direct selling tour operators Daan Herbes 9783845400020 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social media marketing for direct selling tour operators

ISBN-13: 9783845400020 / Angielski / Miękka / 2011 / 124 str.

Daan Herbes
cena 264,53
(netto: 251,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,53
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Social Media Marketing is becoming increasingly popular. Companies in all industries acknowledge the necessity of following this trend, some with success, some without. From research can be concluded that most direct selling tour operators are actually using social media as a marketing vehicle, however, a lack of focus, knowledge, proper execution and strategy often leads to failure in achieving (pre-set) goals and expectations. This dissertation provides direct selling tour operators and companies in general with a how-to into social media marketing. It indicates how and why social media marketing should differ from traditional marketing, how a social media marketing strategy should be formulated, how it can be put to practice most effectively and the potential benefits. Throughout the dissertation traditional marketing tools and media form the foundation on which the results are built.

Social Media Marketing is becoming increasingly popular. Companies in all industries acknowledge the necessity of following this trend, some with success, some without. From research can be concluded that most direct selling tour operators are actually using social media as a marketing vehicle, however, a lack of focus, knowledge, proper execution and strategy often leads to failure in achieving (pre-set) goals and expectations. This dissertation provides direct selling tour operators and companies in general with a how-to into social media marketing. It indicates how and why social media marketing should differ from traditional marketing, how a social media marketing strategy should be formulated, how it can be put to practice most effectively and the potential benefits. Throughout the dissertation traditional marketing tools and media form the foundation on which the results are built.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783845400020
Rok wydania:
2011
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
124
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

During my International Tourism Management & Consultancy studies I gained great insights in the tourism industry, especially from a market perspective. Writing about social media marketing allowed me to apply this knowledge whilst simultaneously gaining a very much desired expertise that captured me both personally and professionally.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia