• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social and Learning Relationships in Primary Schools » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social and Learning Relationships in Primary Schools

ISBN-13: 9781350201316 / Angielski / Miękka / 2022 / 256 str.

Alison Kington; Karen Blackmore
Social and Learning Relationships in Primary Schools Alison Kington Karen Blackmore 9781350201316 Bloomsbury Academic - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social and Learning Relationships in Primary Schools

ISBN-13: 9781350201316 / Angielski / Miękka / 2022 / 256 str.

Alison Kington; Karen Blackmore
cena 145,38
(netto: 138,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 144,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teacher & Student Mentoring
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Bloomsbury Academic
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781350201316
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
256
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of Figures List of Tables Notes on Contributors Foreword, Dame Alison Peacock Acknowledgements Introduction, Alison Kington and Karen Blackmore (University of Worcester, UK) Part I: Social Interaction and the Curriculum 1. Collaborative Problem-Solving in Primary Mathematics: Developing Shape and Spatial Awareness, Louise Hoskins-Staples and Karen Blackmore (University of Worcester, UK) 2. Social Learning for Student Teachers and Children: Findings from the Chatterbooks Reading Groups Initiative, Joy Stanton and Jane Whittenbury (University of Worcester, UK) 3. Enabling Primary Science Inquiry: The role of Mobile Technologies to Support Peer Learning, Karen Blackmore (University of Worcester, UK) Part II: Classroom Relationships and Learning 4. Creating a Positive Culture within Primary Schools: Whole School Initiatives to Foster Effective Social Learning Relationships, Rachael Paige (University of Worcester, UK) 5. Early Career Teacher Relationships with Peers and Mentors: Exploring Policy and Practice, Kathryn Spicksley and Maxine Watkins (University of Worcester, UK) 6. Developing Teacher-Pupil Relationships in the Classroom: The Influence of Primary Teachers’ Career Phase and Experience, Ben Looker and Alison Kington (University of Worcester, UK) Part III: Professional Identity and Professional Development 7. The Role of the Built Environment in Schools: Developing Teachers’ Professional Identities and Motivation, Colin Howard (University of Worcester, UK) 8. Knowing Me, Knowing You: An Exploration of the Social and Learning Relationships in Teacher-Education Partnerships, Linzi McKerr and Jill Turner (University of Worcester, UK) 9. Teachers’ Professional Identity and Self-efficacy: A Study of Teachers with 4-7 Years of Experience, Andrew Townsend and Alison Kington (University of Worcester, UK) Part IV: Individual Differences and Inclusion 10. Planning for Children’s Voice in Socio-Cultural Education: Findings from the We Are Europe Project, Branwen Bingle (University of Worcester, UK) 11. The Role of Leadership Collaboration in Challenging Contexts: Building a Positive Community of Practice, Carla Solvason (University of Worcester, UK) 12. The Story of Gender Differences in Transition from Primary to Secondary School: Expectations Versus Reality, Louise Beattie and Suzanne Horton (University of Worcester, UK) Concluding Remarks: Implications, Karen Blackmore and Alison Kington (University of Worcester, UK) Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia