• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social and Dialogic Thinking and Learning in Special Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social and Dialogic Thinking and Learning in Special Education

ISBN-13: 9781032007182 / Miękka / 2023 / 192 str.

USA) Noblit George W. (University of North Carolina
Social and Dialogic Thinking and Learning in Special Education George W. (University of North Carolina, USA) Noblit 9781032007182 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social and Dialogic Thinking and Learning in Special Education

ISBN-13: 9781032007182 / Miękka / 2023 / 192 str.

USA) Noblit George W. (University of North Carolina
cena 194,66 zł
(netto: 185,39 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Drawing on a three-year post-critical ethnography, this volume counters deficit-based notions of disability to present a new social and dialogic theory of thinking and learning for students with significant support needs.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Education > Inclusive Education
Education > Special Education - General
Education > Multicultural Education
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Special Educational Needs
ISBN-13:
9781032007182
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
192
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part 1: Challenges in Studying Thinking and Learning in Students with Significant Support Needs

1: On Teaching versus Learning: An Introduction

2: Productive Mistakes

Part 2: Restrictive Contexts for Thinking and Learning

3: The Discursive Construction of Dis/Ability

4: Praise and Patterns of Instructional Practice (with Sofia Benson-Goldberg, PhD, CCC/SLP)

5: The Intersection of Race and Severe Disability

6: Enacting Imprisonment on Students with Significant Support Needs

Part 3: Students with Significant Support Needs Demonstrate Thinking and Learning

7: Students Asserting Themselves and Resisting the Hidden Curriculum

8: Students Demonstrating Smartness Outside the Constraints of Schooling

9: Agency Through Relation and Relation Through Agency

10: The Intersection of Structure and Sanction with Initiation and Persistence

Part 4: Relations at the Core of Teaching and Learning

11: Being with to Achieve Shared Perceptual and Emotional Awareness

12: Engaging in Dialogue without Conventional Language

13: Embodiment and Its Role in Extended Dialogue and Narrative

14: Radical Possibilities Beyond the Horizon

Karen A. Erickson is the David E. & Dolores J. Yoder Distinguished Professor and Director of the Center for Literacy and Disability Studies, University of North Carolina at Chapel Hill, USA

Charna D’Ardenne is Assistant Professor at the Center for Literacy and Disability Studies, University of North Carolina at Chapel Hill, USA

Nitasha M. Clark is Research Affiliate with the Center for Literacy and Disability Studies, University of North Carolina at Chapel Hill, USA

David A. Koppenhaver is Professor in the Reading Education and Special Education Department at Appalachian State University, USA

George W. Noblit is Joseph R. Neikirk Distinguished Professor of Sociology of Education Emeritus at the University of North Carolina at Chapel Hill, USA



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia