• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Trigger Points: Massage Therapist Guide to Marketing Online » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Trigger Points: Massage Therapist Guide to Marketing Online

ISBN-13: 9781491279236 / Angielski / Miękka / 2013 / 124 str.

Stephanie Beck
Social Trigger Points: Massage Therapist Guide to Marketing Online Stephanie Beck 9781491279236 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Trigger Points: Massage Therapist Guide to Marketing Online

ISBN-13: 9781491279236 / Angielski / Miękka / 2013 / 124 str.

Stephanie Beck
cena 88,57
(netto: 84,35 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 88,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Social Media - whether you love it, feel it is a waste of time or just do not understand it the important fact is what your customers think about it. The term "Social Media" may conjure up a pain response much like the words "trigger point therapy" produce a grimace from customers who have experienced it. It is fair to say, although beneficial for clients; most would say trigger point therapy is a painful modality. As you know a trigger point is a tight area within muscle tissue that causes pain in other parts of the body, a trigger point in the back, for example, may produce referral pain in the neck. The neck, now acting as a satellite trigger point, may then cause pain in the head. Your marketing plan has social triggers that can affect other areas of your practice. For example your Facebook page, the backbone of most social media, if not set up properly, can produce painful results to your website, which can then affect, your offline results such as, customers booking appointments, visiting your location or making referrals. Consider the most common social media sites as social triggers. Social triggers can affect your massage practice in positive or negative ways. The most common Social Trigger Points are Facebook, Google], Twitter, YouTube, Pinterest and Linked in. As you can imagine, each Social Trigger Point could be an individual book. So the intent is not to overwhelm you with a bunch of information, but to provide you with general overviews, real strategies and action steps. The real strategies and action steps are meant to be "BIG picture" and outlines for implementing those strategies. By providing a broader view, these are less likely to be affected by the constant state of flux we have come to accept from social media sites. Ideally the strategies and action steps should be ones you can apply immediately whether it is to inspire you to get started or update what you already have in place. My hope is to receive updates of your successful and inspired results you gained by reading and applying what you learned in this book. I look forward to connecting with you


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781491279236
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
124
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.66
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia