• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Studies as New Literacies in a Global Society: Relational Cosmopolitanism in the Classroom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Studies as New Literacies in a Global Society: Relational Cosmopolitanism in the Classroom

ISBN-13: 9780415873673 / Angielski / Twarda / 2010 / 198 str.

Mark Baildon;James Damico
Social Studies as New Literacies in a Global Society: Relational Cosmopolitanism in the Classroom Baildon, Mark 9780415873673 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Studies as New Literacies in a Global Society: Relational Cosmopolitanism in the Classroom

ISBN-13: 9780415873673 / Angielski / Twarda / 2010 / 198 str.

Mark Baildon;James Damico
cena 780,44 zł
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book reconceptualizes social studies teaching and learning in ways that will help prepare students to live in "new times" - prepared for new forms of labor in the post-industrial economy, equipped to handle new and emerging technologies and function in the new media age, and prepared to understand different perspectives to participate in an increasingly diverse, multicultural global society. Mark Baildon and James Damico offer an integrated theoretical framework and corresponding set of web-based technology tools to guide a reconceptualized social studies education and provide concrete examples of teachers and students wrestling with core challenges involved in doing inquiry-based investigations with web-based texts. The authors also lay out a range of suggestions for social studies and literacy teachers, curriculum developers, teacher educators, and researchers interested in enacting and researching social studies as new literacies for living in the global society in the 21st century.

Social Studies as New Literacies reconceptualizes social studies teaching and learning in ways that will help prepare students to live in "new times" – prepared for new forms of labor in the post-industrial economy, equipped to handle new and emerging technologies and function in the new media age, and prepared to understand different perspectives to participate in an increasingly diverse, multicultural global society. Mark Baildon and James Damico offer an integrated theoretical framework and corresponding set of web-based technology tools to guide a reconceptualized social studies education and provide concrete examples of teachers and students wrestling with core challenges involved in doing inquiry-based investigations with web-based texts. The authors also lay out a range of suggestions for social studies and literacy teachers, curriculum developers, teacher educators, and researchers interested in enacting and researching social studies as new literacies for living in the global society in the 21st century.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Social Science
Education > Curricula
Education > Schools - Levels - Secondary
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415873673
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000225429
Ilość stron:
198
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.11 x 14.99 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Through useful literacy practices, non-threatening web-based tools, and realistic examples of teachers and students collaboratively engaging with multifaceted problems, the authors provide valuable guidance for understanding social studies in new ways." —Alberta Journal of Educational Research

Introduction: Social Studies as New Literacies for Living in a Global Society 
Part I: Reconceptualizing Social Studies: Frameworks and Tools  1. The Role of Social Studies in "New Times"  2. Teaching and Learning in New Times: Challenges and Possibilities  3. Web-based Technology Tools to Guide Inquiry 
Part II: Exploring and Examining Challenges and Possibilities: Windows into Classrooms  4. Collaboratively Negotiating the Challenge of Locating Reliable, Readable, and Useful Sources  With Rindi Baildon  5. Examining the Claims and Credibility of a Complicated Multimodal Web-based Text  6. The Challenge of Synthesizing Web-based Information in an Inquiry-based Social Studies Classroom  7. Part I: Identifying What We Know and What We Don’t Know: Progressive Knowledge Building in an Inquiry Community  With Anne Elsener  8. Part II: Identifying What We Know and What We Don’t Know: Progressive Knowledge Building in an Inquiry Community  With Anne Elsener  Part III: Synthesis and Implications  9. Social Studies as New Literacies: Relational Cosmopolitanism in the Classroom

Mark Baildon is Assistant Professor in Humanities and Social Studies Education at the National Institute of Education in Singapore.

James S. Damico is Assistant Professor in Literacy, Culture and Language Education at Indiana University, Bloomington, IN. 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia