• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Science of Cinema » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Science of Cinema

ISBN-13: 9780199797813 / Angielski / Twarda / 2013 / 336 str.

James C. Kaufman; Dean Keith Simonton
Social Science of Cinema Kaufman, James C. 9780199797813 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Science of Cinema

ISBN-13: 9780199797813 / Angielski / Twarda / 2013 / 336 str.

James C. Kaufman; Dean Keith Simonton
cena 431,43
(netto: 410,89 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 419,60
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Ever since motion pictures first landed on screen, there have been many key questions that the studios and movie watchers have tried to answer. What makes a movie an Oscar winner? How does one movie become a hit and another movie flop? Why do some films earn critical acclaim while other films become critical turkeys or bombs? How do audiences perceive film? What makes a movie resonate with a viewer? Are we unduly influenced by negative behaviors on screen? These questions have spurred debates, discussions, and many theories. Until the last two decades, however, it was quite rare to have the issues approached from a scientific viewpoint.

The Social Science of Cinema compiles research from such varied disciplines as psychology, economics, sociology, business, and communications to find the best empirical research being done on the movies, based on perspectives that many filmgoers have never considered. Essays explore such topics as the specific factors that influence whether movies make money, win awards, or flop; how our personality impacts on our viewing preferences; issues of gender inequity on screen; the relationship between visual perception and the way movies are edited; and many more. This book attempts the ultimate act of figuring out the mystery behind the movies - what makes them so memorable to us, what makes them this century's leading works of art, and how this art intersects with the business of making money.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Performing Arts > Film - History & Criticism
Psychology > Social Psychology
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199797813
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
336
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.62 x 16.0 x 3.05
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

James C. Kaufman, Ph.D., is Professor of Educational Psychology at the University of Connecticut. An international leader in the field of creativity, he has published 23 books and more than 200 papers. He is the president of the American Psychological Association's Division 10 (Aesthetics, Creativity, and the Arts) and the founding editor of Psychology of Popular Media Culture. Dean Keith Simonton, Ph.D., is Distinguished Professor of Psychology at the University of California, Davis. Internationally known for his research on genius, creativity, and leadership, he has produced over 450 publications that have received more than 11,000 citations, and 180 publications have been cited at least 10 times. He is the winner of APA's Division 46 Distinguished Scientific Contribution to Media Psychology. His Google Scholar h index is 51.

Kaufman, James C. James C. Kaufman, Ph.D., is an Associate Professor... więcej >
Simonton, Dean Keith Dean Keith Simonton is Professor of Psychology at ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia