• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Roots: Why Social Innovations are Creating the Influence Economy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Roots: Why Social Innovations are Creating the Influence Economy

ISBN-13: 9781606499283 / Angielski / Miękka / 2014 / 175 str.

Cindy Gordon; John P. Girard; Andrew Weir
Social Roots: Why Social Innovations are Creating the Influence Economy Gordon, Cindy 9781606499283 Business Expert Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Roots: Why Social Innovations are Creating the Influence Economy

ISBN-13: 9781606499283 / Angielski / Miękka / 2014 / 175 str.

Cindy Gordon; John P. Girard; Andrew Weir
cena 84,50 zł
(netto: 80,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 84,04 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Social Roots traces the history of a fundamental economic shift that is underway. The shift is rooted in virtualization, a key innovation factor, but when combined with influence networks, the significance becomes transformative. The combined power of these dimensions is creating a new economic paradigm based on return on collaboration metrics rooted in social capital theory. Inside is the story of the near magical transformation, written specifically so we do not forget the significance of this decade of leadership in the influence economy. Many of the stories in the first part of Social Roots are about organizations that took the opportunity to experiment and experience the power of social networking approaches to conducting business; and social innovators striving to make the world a better place. Their contributions to creating the influence economy are numerous, and their story of how they achieved success creates a tapestry of insight.

Social Roots traces the history of a fundamental economicshift that is underway. The shift is rooted in virtualization,a key innovation factor, but when combined with influencenetworks, the significance becomes transformative. The combinedpower of these dimensions is creating a new economicparadigm based on return on collaboration metrics rooted insocial capital theory.Inside is the story of the near magical transformation, writtenspecifically so we do not forget the significance of thisdecade of leadership in the influence economy. Many of the storiesin the first part of Social Roots are about organizations thattook the opportunity to experiment and experience the powerof social networking approaches to conducting business; andsocial innovators striving to make the world a better place. Theircontributions to creating the influence economy are numerous,and their story of how they achieved success creates a tapestryof insight.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Social Science > Antropologia - Kultury
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Business Expert Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781606499283
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
175
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Gordon, Cindy Founder, Helix Commerce International... więcej >
Girard, John P. Minot State University... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia