• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Responsibility in Marketing: A Proactive and Profitable Marketing Management Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Responsibility in Marketing: A Proactive and Profitable Marketing Management Strategy

ISBN-13: 9780899306285 / Angielski / Twarda / 1992 / 224 str.

A. Coskun Samli
Social Responsibility in Marketing: A Proactive and Profitable Marketing Management Strategy Samli, A. Coskun 9780899306285 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Responsibility in Marketing: A Proactive and Profitable Marketing Management Strategy

ISBN-13: 9780899306285 / Angielski / Twarda / 1992 / 224 str.

A. Coskun Samli
cena 355,74
(netto: 338,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 355,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The author contrasts Adam Smith's market to the prevailing American market stating that, in order to achieve the same results that Adam Smith's perfectly competitive market could have created, a socially responsible behavior on the part of marketing is necessary. Marketing can achieve greater profits and higher quality of life for the whole society by being consumer oriented and proactive, and by considering consumers' well-being the highest priority. Marketing must reach out and cater to, not only the mainstream core markets, but to those who are less than equal opportunity consumers. These are special market segments such as the poor, elderly, minorities, and those who are particularly vulnerable. Marketing must also develop environment and consumer-friendly products and services.

The prevailing market conditions in the United States are in favor of certain select groups. Furthermore, many conditions in the existing market are borderline pathological and need to be corrected. In addition to these, there are those consumers who are very vulnerable such as the elderly, the poor, the undereducated, and the frail. These groups cannot make the best purchase decisions nor do they have access to many facets of the market. Marketing must make a special effort to provide education, information, and protection for them and must bring as many people as possible into the mainstream of the economy. Unless marketing can take a proactive position and bring about products and services that are good, functional, and non-hazardous, consumers will not be able to optimize their purchase decisions.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780899306285
Rok wydania:
1992
Ilość stron:
224
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
21.59 x 13.97 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Samli, A. Coskun A research professor of marketing and internationa... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia