• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Psychology For Dummies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Psychology For Dummies

ISBN-13: 9781118770542 / Angielski / Miękka / 2014 / 336 str.

Daniel Richardson
Social Psychology For Dummies Daniel Richardson 9781118770542 John Wiley & Sons Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Psychology For Dummies

ISBN-13: 9781118770542 / Angielski / Miękka / 2014 / 336 str.

Daniel Richardson
cena 98,78
(netto: 94,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 98,51
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Written for psychology students, Social Psychology For Dummies is an accessible and entertaining introduction to the field. Social Psychology For Dummies follows a typical university course, which makes it the perfect reference if you're in need of a clear (and enjoyable) overview of the topic. Whether you plan is to get ahead of the game or make up for lost time, we have you covered. Online accessible review questions for each chapter are available to consolidate learning.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Social Psychology
Wydawca:
John Wiley & Sons Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781118770542
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
336
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
25.17 x 16.92 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction  1

Part I: Getting Started with Social Psychology  5

Chapter 1: Introducing the Science of Social Psychology  7

Chapter 2: Exploring the Territory of Social Psychology  21

Chapter 3: Kitting Out: The Tools of Social Psychology  41

Part II: Understanding Attitudes and Actions 65

Chapter 4: Appraising Attitudes: The Troublesome Atoms of Social Psychology  67

Chapter 5: Uncovering Implicit Attitudes and Associations  81

Chapter 6: Investigating the Link between Behaviour and Attitudes  97

Part III: Thinking about Ourselves and Others  111

Chapter 7: Asking the Perennial Question: Who Am I?  113

Chapter 8: How Fantastic Am I! Looking at Self–serving Bias  123

Chapter 9: Attributing Causes to People s Behaviour 135

Chapter 10: Making Judgements about Other People: Bias and Prejudice  149

Part IV: Comprehending Social Influence  163

Chapter 11: Appreciating the Power of the Situation 165

Chapter 12: Carrying Out Orders: Obedience  179

Chapter 13: Getting into Line: Conformity and Social Norms  195

Chapter 14: Persuading People to Part with Their Pounds  205

Part V: Assessing Relationships, Groups and Societies  219

Chapter 15: Interpersonal Relations: Liking, Loving and Living with Other People  221

Chapter 16: Examining the Benefits and Dangers of Social Groups   245

Chapter 17: Bridging Cross–Cultural Differences  261

Part VI: The Part of Tens  273

Chapter 18: Ten Questions for Getting the Most from Psychology Articles  275

Chapter 19: Ten Great Ways to Delve Deeper into Social Psychology  287

Index  295

Daniel C. Richardson, PhD, is Senior Lecturer in the Department of Experimental Psychology at University College London. He has taught psychology at Stanford University and the University of California Santa Cruz, and his Introduction to Social Psychology course was awarded the Provost Teaching Award at University College London.

Learn about:

  • All the major theories and topics in the field
  • Engaging and exciting research studies
  • Connections between social psychology and everyday life
  • Ways to read and write papers more effectively

Your complete guide to getting ahead or catching up on the topic of social psychology

Whether you want to catch up or get ahead, this book is the resource you need! Get an engaging, accessible overview of the topic, and then dig into the details of social psychology tools and tactics, the relationship between attitudes and behaviours, cognitive dissonance and many other topics. Get going in no time with this complete guide!

  • Investigate social psychology get an overview of what social psychology is, what tools the discipline makes use of and much more
  • Attitudes and actions dive into the details of attitudes, actions and more, including implicit attitudes, self–perception theory and parental idealisation
  • Think about yourself and others explore how we construct a sense of self, develop biases and make fundamental attribution errors
  • The social influence discover the power of social influence, theories of authority and concepts of commitment
  • All about relationships find out about interpersonal relationships, notions of physical attraction, nuances of group thinking and more
  • A deeper look get tips on what to keep in mind when reading social psychology articles and how to spot flaws

Open the book and find:

  • An overview of the scope of social psychology
  • The tools and tactics used by social psychologists
  • Explorations of attitudes and behaviours
  • Discussions on conformity, obedience and persuasion
  • Details on group thinking and cross–cultural differences
  • A full exploration of self–identity
  • Information on social categorisation and biases



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia