• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social, Political, and Economic Contexts in Public Relations : Theory and Cases » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social, Political, and Economic Contexts in Public Relations : Theory and Cases

ISBN-13: 9780805812886 / Angielski / Miękka / 1993 / 336 str.

Hugh M. Culbertson;Martin Terrell;Donna Besser Stone
Social, Political, and Economic Contexts in Public Relations : Theory and Cases Hugh M. Culbertson Martin Terrell Donna Besser Stone 9780805812886 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social, Political, and Economic Contexts in Public Relations : Theory and Cases

ISBN-13: 9780805812886 / Angielski / Miękka / 1993 / 336 str.

Hugh M. Culbertson;Martin Terrell;Donna Besser Stone
cena 243,84
(netto: 232,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Two commissions within the Public Relations Society of America have recently defined courses in case-study analysis, research methods, and behavioral-science theory as central to an acceptable public relations curriculum. To date, these three "streams" within PR education have run independently of each other. The authors produced this volume because they believe that there is a growing demand for an integrative "applied theory" approach to the study of public relations cases.

The need for PR professionals to study the social, political, and economic contexts of public relations carefully had been apparent for some time as issues management and environment scanning emerged as focal points of modern public relations. Yet there was no systematic framework for such study. This volume, however, with its strong foundation in theory, provides just that framework and is highly suitable for graduate-level courses in public relations.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
LEA's Communication Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805812886
Rok wydania:
1993
Numer serii:
000395017
Ilość stron:
336
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"Culbertson, Jeffers, Stone and Terrell are to be commended for their efforts at integrating theory and practice in public relations.
—Journalism Educator

"Culbertson, one of the great master teachers of public relations, and his co-authors have produced a tour de force. This is one of the best -- and most significant -- books in public relations and persuasion to appear in a long time....Even experienced educators and practitioners will learn much from reading this impressive summary and integration of what we know from public relations theory and case study experience....This is a must read study..."
—PR Update

"...an innovative textbook that challenges the conventional case study texts in public relations."
—Public Relations Review

Contents: Preface. Part I: Background. Introduction: Where This Book Is Coming From. Issues Management: Decision Making in Action. Researching the SPE Context: A Montage of Methods. Part II: A Theoretical Base. The Social Context: No Human Is an Island. The Political Context in Public Relations: Getting Things Done. The Economic Context of Public Relations: Footing the Bill. Part III: Six Varied Cases. Police in America: Catching Bad Guys and Doing Much, Much More. Livestock Association Magazines: A Tie That Binds, Informs, and Promotes. Motel Inn, Inc., Corporate Franchise Relations: A Giant on the Move. Black Studies in Transition: A Discipline in Search of Its Key Publics. Internal Public Relations in City Government: Serving the Servers. David and Goliath Coexist: The Story of Osteopathic Public Relations. Part IV: Conclusion. SPE-Context Theory in Action: An Overview.

Hugh M. Culbertson, Dennis W. Jeffers, Donna Besser Stone, Martin Terrell



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia