• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media in China » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media in China

ISBN-13: 9789811345319 / Angielski / Miękka / 2019 / 293 str.

Wenbo Kuang; Hang Jiang; Ying Zhang
Social Media in China Wenbo Kuang Hang Jiang Ying Zhang 9789811345319 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media in China

ISBN-13: 9789811345319 / Angielski / Miękka / 2019 / 293 str.

Wenbo Kuang; Hang Jiang; Ying Zhang
cena 262,25
(netto: 249,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Sociology, Media and Journalism in China
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789811345319
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Numer serii:
000837539
Ilość stron:
293
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.68
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part 1 Theoretical Foundations of New Media’s Public Opinions.- An Introduction to New Media.- New Media Public Opinion Becomes Mainstream Social Opinion.- Theoretical Models for Studying New Media Public Opinion.- Part 2 Study of the Main Body of New Media Public Opinion—Users.- Study of the Characteristics of New Media Users.- Part 3 Study of the Objects of New Media Public Opinion—Platforms.- Network Forums.- Blog and Microblogging.- Mobile Phone Media and Its Public Opinion Management.- Part 4 Hot Topics of Studies of New Media’s Public Opinions.- Studies of New Media’s Rumors.- New Media’s Public Opinions of the Mass Incident.- Part 5 Empirical Studies.- Empirical Studies on New Media Public Opinions.- Part 6 Countermeasures and Prospects.- Countermeasures Against New Media Public Opinions.- Future Prospects of New Media Public Opinions.

Wenbo Kuang is a Professor at the School of Journalism and Communication, Renmin University of China. As a pioneer of new media research in China,Professor Kuang began to research new media in 1994 and has made significant contributions to the field, including publishing 12 books and more than a hundred and sixty papers in new media research. Sponsored by a variety of prestigious funds, including the National Fund of Philosophy and Social Science of China, and the China Scholarship Council China Education Ministry, he has also won the New Century Excellent Talents in University from the China Education Ministry.

Redefining the concept of new media in China, this cutting edge book discusses the impact of social media on Chinese public life. Examining its  characteristics and the different forms of social media, such as internet and mobile phone media, weibo, wechat and micro-blogging, it considers how public opinion evolves through this media and its interaction with traditional media. It also offers a unique analysis of growing new media platforms, the challenges of government management and the impact of micro-blogging on journalism in China.

Through quantitative research, the book also analyses new media user behavior in China, offering a ‘butterfly effect’ model for public opinion based on new media. It also shows the relevance of the sociological Matthew Effect and addresses issues such as the ‘20 million’ phenomenon and the Internet Water army (Wangluo shuijun), groups of Internet ghost-writers paid to post specific content online. Finally, it scrutinizes the the issue of mass disturbance in new media in China, researching evolutionary mechanisms and academic models of mass disturbance through a series of case studies.

Written by a leader in the field of Chinese new media, this book constitutes a valuable read to scholars of media and communications studies, and all those interested by the development and the increasing impact of new media in China.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia