• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media for Government: Theory and Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media for Government: Theory and Practice

ISBN-13: 9781498704564 / Angielski / Twarda / 2016 / 230 str.

Staci Zavattaro; Thomas Bryer
Social Media for Government: Theory and Practice Staci Zavattaro Thomas Bryer 9781498704564 CRC Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media for Government: Theory and Practice

ISBN-13: 9781498704564 / Angielski / Twarda / 2016 / 230 str.

Staci Zavattaro; Thomas Bryer
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Social media is playing a growing role within public administration, and with it, there is an increasing need to understand the connection between social media research and what actually takes place in government agencies. Most of the existing books on the topic are scholarly in nature, often leaving out the vital theory-practice connection. This book joins theory with practice within the public sector, and explains how the effectiveness of social media can be maximized. The chapters are written by leading practitioners and span topics like how to manage employee use of social media sites, how emergency managers reach the public during a crisis situation, applying public record management methods to social media efforts, how to create a social media brand, how social media can help meet government objectives such as transparency while juggling privacy laws, and much more. For each topic, a collection of practitioner insights regarding the best practices and tools they have discovered are included. "Social Media for Government" responds to calls within the overall public administration discipline to enhance the theory-practice connection, giving practitioners space to tell academics what is happening in the field in order to encourage further meaningful research into social media use within government.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Government & Business
Political Science > Public Affairs & Administration
Wydawca:
CRC Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781498704564
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
230
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Social Media in Government: An Introduction Introduction and Overview Staci M. Zavattaro Part 2: Social Media: Internal Management and Issues 1. The Impact of the Public Commons on Public Sector Organizations Martinella M. Dryburgh and Karabi C. Bezboruah 2. Disclosure in Online Promotions: The Effect of FTC Guidelines on Digital Public Relations and Advertising Cayce Myers 3. Applying Records Management Principles to Managing Public Government Social Media Records Patricia C. Franks 4. Some Ideas for Branding via Social Media Staci M. Zavattaro 5. Social City Hall Warren Kagarise 6. Telling the Story of Boston through Social Media Lindsay Crudele 7. Digital Dashboards as Social Media: Using Data to Increase Transparency and Accountability Nicole M. Rishel Elias and Peter S. Federman 8. Dashboards as Social Media Tools: Practitioner Perspectives Ray Parr Part 3: Social Media: External Relations 9. Fostering Engagement Through Social Media?: The Case of the Washington, DC, Metropolitan Police Department Lori A. Brainard 10. Social Media and the Boynton Beach, Florida Police Department Stephanie H. Slater 11. Social Media for Emergency Management Clayton Wukich and Alan Steinberg 12. Social Media in Emergency Management: Examples from the Field Suzanne L. Frew and Alisha Griswold 13. Hashtag Activism at its Best?: A Comparative Analysis of Nonprofit Social Media Use for Mobilizing Online Action Rowena L. Briones, Melissa Janoske, and Stephanie Madden 14. Social Media at a Regional Food Bank: The Case of Second Harvest Greg Higgerson, Melissa Kear, Maria Shanley, and Dave Krepcho 15. Branded ‘Man’ – Myth of ‘free’ services, and the Captured Individual Arthur J. Sementelli 16. The Risks of Social Media: Full Transparency, Partial Transparency, and Empowering Transparency Thomas A. Bryer Part 4: Social Media in Government: Future Directions Conclusion and Next Steps for Research and Practice Thomas A. Bryer



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia