• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media and Strategic Communications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media and Strategic Communications

ISBN-13: 9781349449477 / Angielski / Miękka / 2013 / 238 str.

Hana S. Noor Al-Deen;J Hendricks
Social Media and Strategic Communications Hana S. Noor Al-Deen J Hendricks  9781349449477 Palgrave Macmillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media and Strategic Communications

ISBN-13: 9781349449477 / Angielski / Miękka / 2013 / 238 str.

Hana S. Noor Al-Deen;J Hendricks
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social Media and Strategic Communications provides truly comprehensive and original scholarly research that exhibits the strategic implementation of social media in both advertising and public relations.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Business & Economics > Reklama i promocja
Computers > Social Aspects
Wydawca:
Palgrave Macmillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349449477
Rok wydania:
2013
Wydanie:
2013
Ilość stron:
238
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
21.59 x 14.0 x 1.42
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dedication List of Appendixes List of Figures List of Tables Foreword; Everette E. Dennis Preface Acknowledgements PART I: SOCIAL MEDIA AND ADVERTISING 1. Advertising in Social Network Games – How Consumer Persuasion Knowledge and Advertiser Sincerity Impact eWOM of Marketer-Generated Messages; Jin Kyun Lee and Sara Steffes Hansen 2. Twitter as Gateway to Relationship Marketing: A Content Analysis of Relationship Building via Twitter; Brandi A. Watkins and Regina Lewis 3. Marketing Techniques and Strategies: Using Social Media as a Revenue- Generating Vehicle; Casey Hart, John Allen Hendricks, and Linda Thorsen Bond 4. The Current Trends in Social Media Usage at Corporations: Analysis of Facebook Fan pages of Fortune 500 Companies; Jae-Hwa Shin, Heather Carithers, Seungae Lee, Meghan Graham, and Nicole Hendricks PART II: SOCIAL MEDIA AND PUBLIC RELATIONS 5. Convergence of Digital Negotiation and Risk Challenges: Strategic Implications of Social Media for Risk and Crisis Communications; Karen Freberg and Michael J. Palenchar 6. Exploring Social Media Empowerment of Public Relations: A Case Study of Health Communication Practitioner Roles and the Use of Social Media; Brian G. Smith 7. 140 Characters for Better Health: An Exploration of the Twitter Engagement of Leading Nonprofit Organizations; Marcus Messner, Yan Jin, Vivian Medina-Messner, Shana Meganck, Scott Quarforth, and Sally K. Norton 8. Public Relations in a Virtual World: A Second Life Case Study; John C. Sherblom and Sara Green-Hamann PART III: SOCIAL MEDIA AND LEGAL/ETHICAL CONSIDERATIONS 9. Organizational Social Media Policies and Best Practices Recommendations; Melissa D. Dodd and Don W. Stacks 10. Legal and Ethical Use of Social Media for Strategic Communicators; Daxton Stewart and Catherine A. Coleman 11. #knowwhatyoutweet: The FTC is Watching; Holly Kathleen Hall, Myleea D. Hill and Mary Jackson Pitts 12. Legal Issues in Social Media; Genelle I. Belmas Index About the Editors About the Contributors

Genelle I. Belmas, California State University, Fullerton, USA Linda Thorsen Bond, Stephen F. Austin State University, USA Heather Carithers, marketing and public relations professional, USA Catherine A. Coleman, Texas Christian University, USA Everette E. Dennis, Northwestern University, Qatar Melissa D. Dodd, State University of New York, Oswego, USA Karen Freberg, University of Louisville, USA Meghan Graham, media relations practitioner, USA Sara Green-Hamann, postgraduate researcher, USA Holly Kathleen Hall, Arkansas State University, USA Sara Steffes Hansen, University of Wisconsin Oshkosh, USA Casey Hart, Stephen F. Austin State University, USA Nicole Hendricks, postgraduate researcher, USA Myleea Hill, Arkansas State University, USA Yan Jin, Virginia Commonwealth University, USA Jin Kyun Lee, University of Wisconsin Oshkosh, USA Seungae Lee, postgraduate researcher, USA Regina Lewis,University of Alabama, USA Shana Meganck, postgraduate researcher, USA Marcus Messner, Virginia Commonwealth University, USA Vivian Medina-Messner, Virginia Commonwealth University, USA Sally Norton, public health research consultant and wellness educator, USA Michael J. Palenchar, University of Tennessee, USA Mary Jackson Pitts, Arkansas State University, USA Scott C. Quarforth, postgraduate researcher, USA John C. Sherblom, University of Maine, USA Jae-Hwa Shin, University of Southern Mississippi, USA Brian G. Smith, Purdue University, USA Don W. Stacks, University of Miami, USA Daxton R. "Chip" Stewart, Texas Christian University, USA Brandi A. Watkins, postgraduate researcher, USA



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia