• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media and Crisis Communication in the Cruise Industry: Analysing the Effects of the Covid-19 Pandemic » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media and Crisis Communication in the Cruise Industry: Analysing the Effects of the Covid-19 Pandemic

ISBN-13: 9783031838958 / Angielski / Twarda / 2025 / 190 str.

Ginevra Testa
Social Media and Crisis Communication in the Cruise Industry: Analysing the Effects of the Covid-19 Pandemic Ginevra Testa 9783031838958 Springer International Publishing AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media and Crisis Communication in the Cruise Industry: Analysing the Effects of the Covid-19 Pandemic

ISBN-13: 9783031838958 / Angielski / Twarda / 2025 / 190 str.

Ginevra Testa
cena 522,07
(netto: 497,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 523,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This academic monograph examines the crisis communication response strategies employed by the cruise industry on social media following the COVID-19 pandemic. Focusing on social media platform X, the author conducted a content analysis of the top three cruise lines' strategies using NVivo software and assessed public sentiment and emotions through comments using KNIME and R software. The findings identify the most effective strategies for generating positive public sentiment and favourable emotions, contributing to faster business recovery. The book enhances Situational Crisis Communication Theory and offers practical guidance for managers to improve crisis resilience in the face of crises of such magnitude and duration. This work uniquely combines corporate and consumer perspectives to assess the effectiveness of crisis communication.

This academic monograph examines the crisis communication response strategies employed by the cruise industry on social media following the COVID-19 pandemic. Focusing on social media platform X, the author conducted a content analysis of the top three cruise lines' strategies using NVivo software and assessed public sentiment and emotions through comments using KNIME and R software. The findings identify the most effective strategies for generating positive public sentiment and favourable emotions, contributing to faster business recovery. The book enhances Situational Crisis Communication Theory and offers practical guidance for managers to improve crisis resilience in the face of crises of such magnitude and duration. This work uniquely combines corporate and consumer perspectives to assess the effectiveness of crisis communication.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Springer International Publishing AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783031838958
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
190
Wymiary:
23.5x15.5
Oprawa:
Twarda


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia