• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election

ISBN-13: 9780367531041 / Angielski / Miękka / 2020 / 210 str.

Christine B. Williams; Bruce I. Newman
Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election Christine B. Williams Bruce I. Newman 9780367531041 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election

ISBN-13: 9780367531041 / Angielski / Miękka / 2020 / 210 str.

Christine B. Williams; Bruce I. Newman
cena 204,81 zł
(netto: 195,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume investigates the role and impact of social media in the 2016 U.S. election, focusing specifically on the presidential nominating contest. The chapters originally published as a special issue in the Journal of Political Marketing.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367531041
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
210
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction: Social Media, Political Marketing and the 2016 U.S. Election Christine B. Williams   1. Empowering the Party-Crasher: Donald J. Trump, the First 2016 GOP Presidential Debate, and the Twitter Marketplace for Political Campaigns Michael Cornfield  2. Understanding the Social Media Strategies of U.S. Primary Candidates Joseph (Jun Hyun) Ryoo and Neil Bendle   3. Communicating Party Labels and Names on Twitter During the 2016 Presidential Invisible Primary and Primary Campaigns Kate Kenski, Christine R. Filer, and Bethany A. Conway-Silva   4. The Image is the Message: Instagram Marketing and the 2016 Presidential Primary Season
Caroline Lego Muñoz and Terri L. Towner   5. Appeals to the Hispanic Demographic: Targeting through Facebook Autoplay Videos by the Clinton Campaign during the 2015/2016 Presidential Primaries Edward Elder and Justin B. Phillips   6. Populism and Connectivism: An Analysis of the Sanders and Trump Nomination Campaigns Michael J. Jensen and Henrik P. Bang  7. Intraparty Hostility: Social Identity, Subidentity, and the Hostile Media Effect in a Contested Primary Aaron S. Veenstra, Benjamin A. Lyons, and İ. Alev Degim Flannagan   8. Role of Social Media in the 2016 Iowa Caucuses Daniela V. Dimitrova and Dianne Bystrom

Christine B. Williams is Professor of Political Science atBentley University, USA, andholds a MA and PhD from Indiana University, USA. She is North American Managing Editor at the Journal of Political Marketing and serves on editorial boards for several other journals. Her publications focus on political communication, specifically new and emerging technologies and e-government. Bruce I.Newman is Professor of Marketing as well as the Wicklander Fellow in Business Ethics at DePaul University, USA. He is one of the world's leading experts in political marketing and combines an expertise in marketing and politics with his knowledge of consumer psychology and statistical applications. He is the founding editor-in-chief of the Journal of Political Marketing.He has published more than 15 books and numerous articles on the subjects of political marketing and consumer psychology.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia