• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media, Organizational Identity and Public Relations: The Challenge of Authenticity » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media, Organizational Identity and Public Relations: The Challenge of Authenticity

ISBN-13: 9780367665036 / Angielski / Miękka / 2020 / 132 str.

Amy Thurlow
Social Media, Organizational Identity and Public Relations: The Challenge of Authenticity Amy Thurlow 9780367665036 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media, Organizational Identity and Public Relations: The Challenge of Authenticity

ISBN-13: 9780367665036 / Angielski / Miękka / 2020 / 132 str.

Amy Thurlow
cena 232,65
(netto: 221,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 226,63
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book focusses on understanding organizational identity construction in a virtual context, developing scholarship on the importance of a virtual presence in PR management, and how to make sense of these identities.



Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367665036
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
132
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia



Dedication





Table of Contents





Acknowledgement





Chapter One: Introduction





Chapter Two: Communicatively constituted organizations, plausible?





Chapter Three: Critical Sensemaking (CSM) in a virtual environment





Chapter Four: Methodology





Chapter Five: Plausibility, authenticity and collective enactment





Chapter Six: Crowdfunding – collective organizing and virtual identities





Chapter Seven: Plausibility and legitimation



Chapter Eight: Volkswagen – truth, accuracy and plausibility



Chapter Nine: Engagement and enactment





Chapter Ten: #MarchagainstMonsanto – social movements, extracting cues, and the ongoing nature of sensemaking





Chapter Eleven: Conclusion





Bibliography





Index

Amy Thurlow is an Associate Professor of Communication Studies at Mount Saint Vincent University in Halifax, Canada where she teaches public relations and organizational communication. Her recent publications appear in  Qualitative Research in Organizations and Management , The Scandinavian Journal of Management, Journal of Change Management, and the Canadian Journal of Communication. Currently, she is a co-investigator on a 5-year, multi-institutional SSHRC funded project focused on Reassembling Canadian Management Knowledge with a special interest in dispersion, equity, identity and history.  She is a member of the National Education Council of the Canadian Public Relations Society and the international Commission on Public Relations Education.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia