• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media Marketing for Business: Scaling an Integrated Social Media Strategy Across Your Organization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media Marketing for Business: Scaling an Integrated Social Media Strategy Across Your Organization

ISBN-13: 9781398603691 / Angielski / Miękka / 2022 / 248 str.

Andrew Jenkins
Social Media Marketing for Business: Scaling an Integrated Social Media Strategy Across Your Organization Andrew Jenkins 9781398603691 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media Marketing for Business: Scaling an Integrated Social Media Strategy Across Your Organization

ISBN-13: 9781398603691 / Angielski / Miękka / 2022 / 248 str.

Andrew Jenkins
cena 168,00
(netto: 160,00 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 167,65
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Maximize the success of your social media marketing by creating a complete strategy that is integrated throughout your organization and built around engaging content and measurable campaigns.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398603691
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
248
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.73
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"This is the ultimate guide to running social in a medium or large organization. Practical, current, and indispensable!" Jay Baer - founder of Convince & Convert and host of the Social Pros podcast

    • Chapter - 00: Introduction;
    • Chapter - 01: You're in charge of social media, now what?;
    • Chapter - 02: The who/what/where of your social media and content audit;
    • Chapter - 03: Social media governance and policy development;
    • Chapter - 04: Content! Content! Content!;
    • Chapter - 05: Training;
    • Chapter - 06: Analytics and ROI;
    • Chapter - 07: Employee advocacy and personal branding;
    • Chapter - 08: In-house or outsource;
    • Chapter - 09: Beware bright shiny syndrome;
    • Chapter - 10: Your social media operating model;
    • Chapter - 11: Giving up control;
    • Chapter - 12: Paid social media;
    • Chapter - 13: Hashtags;
    • Chapter - 14: Humanity;
    • Chapter - 15: Bringing it all together;

Andrew Jenkins is Principal of Volterra, a professional services firm specializing in social media and social selling strategies. Based in Toronto, Canada, he was formerly the Head of Social Media Strategy for Royal Bank of Canada (RBC) and has worked with a diverse list of companies in North America and Europe, including CIBC, Rogers, Bell Canada, InfoSpace and The Aga Khan Foundation. A regular international speaker and panellist at numerous industry conferences and events, he also teaches a course on Social Media Strategies for the Enterprise at the University of Toronto's School of Continuing Studies.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia