• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media Management: Using Social Media as a Business Instrument » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media Management: Using Social Media as a Business Instrument

ISBN-13: 9783030990930 / Angielski / Twarda / 2022 / 240 str.

Amy Van Looy
Social Media Management: Using Social Media as a Business Instrument Van Looy, Amy 9783030990930 Springer Nature Switzerland AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media Management: Using Social Media as a Business Instrument

ISBN-13: 9783030990930 / Angielski / Twarda / 2022 / 240 str.

Amy Van Looy
cena 443,82 zł
(netto: 422,69 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Social Science > Media Studies
Psychology > Applied Psychology
Wydawca:
Springer Nature Switzerland AG
Seria wydawnicza:
Springer Texts in Business and Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030990930
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
240
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introduction.- 2. Definitions, Social Media Types, and Tools.- 3. Social Media Strategy and Return on Investment.- 4. Online Advertising and Viral Campaigns.- 5. Social Customer Relationship Management.- 6. Search Engine Optimization.- 7. Sentiment Analysis and Opinion Mining (Business Intelligence 1).- 8. Social Network Data and Predictive Mining (Business Intelligence 2).- 9. e-Recruitment.- 10. Crowdfunding.- 11. Legal and Ethical Issues in Social Media.- 12. Wrap-Up: integration exercises.

Amy Van Looy holds a Ph.D. in applied economics. Before entering academia, she worked as an IT consultant. Being an associate professor at Ghent University, she coordinates the research cluster of “Business process orientation” at the Management Information Systems research group. She teaches, among others, courses on business process management, technology innovation, and social media. Amy Van Looy is the recipient of the “Highest Award for Achievement” at the Dale Carnegie Consulting Program in 2007, the “Award for Best Contribution” at the OnTheMove Academy in 2010, as well as paper nominations (e.g., BPM2018) and paper rewards (e.g., BPM2019). She was nominated in the top-10 for “Young ICT Lady of the year 2014” by the Belgian magazine DataNews and was recognized as a tech role model by the non-profit “InspiringFifty Belgium” in 2020 (i.e., for being one of Belgium’s 50 most inspiring women in technology).

This is the second edition of the undergraduate textbook 'Social Media Management' which extends the original edition's scope beyond the business angle. The textbook continues with the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value. To do so, the book pursues a uniquely multi-disciplinary approach by embracing IT, marketing, HR, and many other fields. While the first edition was inspired by the rise of social media tools, the second edition is characterized by a digital economy with increasing digitalization efforts due to newly emerging technologies in Industry 4.0 and the COVID-19 pandemic. Readers will benefit from a comprehensive selection of extended topics, including strategies and business models for social media, influencer marketing, viral campaigns, social CRM, employer branding, e-recruitment, search engine optimization, social mining, sentiment analysis, crowdfunding, and legal and ethical issues. Each chapter starts with one or more teaser questions to arouse the readers’ interest, which will be clarified per topic. The second edition also provides ample self-test materials and reflection exercises.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia