• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media: How to Turn the Market Upside Down by Using Marketing Strategies on Social Networks » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media: How to Turn the Market Upside Down by Using Marketing Strategies on Social Networks

ISBN-13: 9781530616077 / Angielski / Miękka / 2016 / 36 str.

Joshua Elans
Social Media: How to Turn the Market Upside Down by Using Marketing Strategies on Social Networks Joshua Elans 9781530616077 Createspace Independent Publishing Platform - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media: How to Turn the Market Upside Down by Using Marketing Strategies on Social Networks

ISBN-13: 9781530616077 / Angielski / Miękka / 2016 / 36 str.

Joshua Elans
cena 51,68
(netto: 49,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 51,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Social media has truly revolutionized the world of marketing. With advances in technology, namely, the advent of the Internet, the marketing paradigm has seen a shift to where now, one the most effective ways to generate awareness is leveraging social media. Unlike traditional marketing channels, the startup costs to leveraging the social media platform are extremely low and in many instances, free. However, the reach of social media is astronomical. Just ask the video blogger who has gained national notoriety through a YouTube channel or the millionaire whose net worth was built off videos posted through the same channel, the return on investment when leveraging social media is nothing short of astonishing. Social Media is a powerful marketing tool and the potential results may be life altering. Yet in still, most people do not experience the fullness of what social media has to offer. In order to optimize results for this platform - having a strategy is a must. A strategy is a plan of action, one that consists of goals and objectives, outlining exactly what outcome one is seeking in leveraging a social media channel. There must be a brand voice, and that voice needs to connect and engage with a target audience that is strategically selected to help move marketing goals into successes. Having an intimate knowledge of the widely used social media platforms and selecting ones that will have the most impact in connecting with the target audience is required. Time spent developing engaging content lies as one of the cornerstones of an effective social media strategy. Finally, continuously reviewing and refreshing this plan to ensure it continues to align with goals; these all play a factor in developing an effective strategy that would enable an individual to get the very most out of social media. Creating a powerful strategy is not impossible to do. It takes research, time, dedication and perseverance to see results. Social media holds more than enough potential to allow an individual to shake up any market and take the world by storm - a person needs to be able to unlock the marketing power of social media by familiarizing oneself with the steps necessary to develop an effective social media strategy.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Informatyka, Internet
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Wydawca:
Createspace Independent Publishing Platform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781530616077
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
36
Waga:
0.06 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia