• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Knowledge Management in Action: Applications and Challenges » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Knowledge Management in Action: Applications and Challenges

ISBN-13: 9783319451312 / Angielski / Twarda / 2017 / 167 str.

Remko Helms; Jocelyn Cranefield; Jurriaan Van Reijsen
Social Knowledge Management in Action: Applications and Challenges Helms, Remko 9783319451312 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Knowledge Management in Action: Applications and Challenges

ISBN-13: 9783319451312 / Angielski / Twarda / 2017 / 167 str.

Remko Helms; Jocelyn Cranefield; Jurriaan Van Reijsen
cena 484,18 zł
(netto: 461,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 462,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Knowledge management (KM) is about managing the lifecycle of knowledge consisting of creating, storing, sharing and applying knowledge. The first focuses on capturing knowledge using technology and the latter on the process of socializing for sharing and creating knowledge.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Computers > Data Science - Data Analytics
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Knowledge Management and Organizational Learning
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319451312
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2017
Numer serii:
000763797
Ilość stron:
167
Waga:
3.97 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Social Media and Knowledge Management: A perfect couple.- Part I: Enterprise Social Networks for Knowledge Management: Conceptual Foundations.- Enterprise Social Networks – Platforms for Enabling and Understanding Knowledge Work?.- Transformation of Knowledge Sharing Motivations in the Presence of Social Media.- Part II: Managing the implementation of KM: Identifying what Works.- A Comparative Analysis of Social Information and Communication Systems for Supporting Potential Absorptive Capacity.- Web 2.0 Applications for Knowledge Management in Small and Micro Firms: Top-down vs. Bottom-up Approach.- Web 2.0 and Personal Knowledge Management: A Framework of Skills for Effectiveness.- Part III: Frontiers for Social Knowledge Management.- Dimensions of User Behavior in Enterprise Social Networks.- Design and Implementation of Socially Driven Knowledge Management Systems for Revitalizing Endangered Languages.

Knowledge management (KM) is about managing the lifecycle of knowledge consisting of creating, storing, sharing and applying knowledge. Two main approaches towards KM are codification and personalization. The first focuses on capturing knowledge using technology and the latter on the process of socializing for sharing and creating knowledge. Social media are becoming very popular as individuals and also organizations learn how to use it. The primary applications of social media in a business context are marketing and recruitment. But there is also a huge potential for knowledge management in these organizations. For example, wikis can be used to collect organizational knowledge and social networking tools, which leads to exchanging new ideas and innovation. The interesting part of social media is that, by using them, one immediately starts to generate content that can be useful for the organization. Hence, they naturally combine the codification and personalisation approaches to KM. This book aims to provide an overview of new and innovative applications of social media and to report challenges that need to be solved. One example is the watering down of knowledge as a result of the use of organizational social media (Von Krogh, 2012).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia