• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Entrepreneurship and Business Ethics: Understanding the Contribution and Normative Ambivalence of Purpose-Driven Venturing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Entrepreneurship and Business Ethics: Understanding the Contribution and Normative Ambivalence of Purpose-Driven Venturing

ISBN-13: 9780367732790 / Angielski / Miękka / 2020 / 254 str.

Markus Beckmann
Social Entrepreneurship and Business Ethics: Understanding the Contribution and Normative Ambivalence of Purpose-Driven Venturing Markus Beckmann 9780367732790 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Entrepreneurship and Business Ethics: Understanding the Contribution and Normative Ambivalence of Purpose-Driven Venturing

ISBN-13: 9780367732790 / Angielski / Miękka / 2020 / 254 str.

Markus Beckmann
cena 203,56
(netto: 193,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Looking at social entrepreneurship from both a multi-level analysis and an ethical perspective, this book takes the reader on a journey through the "bright side" as well as the potential "dark side" of social entrepreneurship for societies, organizations, and individuals.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Entrepreneurship
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367732790
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000269373
Ilość stron:
254
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
22.86 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Chapter 1: Introduction – Why Social Entrepreneurship and Business Ethics?





Part I: Social Entrepreneurship and Business Ethics – The Foundations



Chapter 2: What is Social Entrepreneurship (not)?



Chapter 3: Refining our Ethical Perspective on the Light and Shadows in Social Entrepreneurship: The Concept of Normative Ambivalence





Part II: Society, Economy and Social entrepreneurship – A Macro perspective



Chapter 4: The Societal Function of Social Entrepreneurship – Innovating in the Voids between Market and State



Chapter 5: From Informal Economies to Welfare States: Social Entrepreneurship in Different Macro-level Contexts





Part III: Social Entrepreneurship, Organizations, and Management – A Meso Perspective



Chapter 6: Social Mission and Hybrid Resources: Business Models in Social Entrepreneurship



Chapter 7: Measuring Impact – Blessing or Curse?



Chapter 8: Scaling Social Ventures – Growing the Limits or Limiting Growth?





Part IV: Social Entrepreneurship and the Micro-Level



Chapter 9: Social Mission, Agency, and Calling – The Impact on Individuals within and around Social Ventures



Chapter 10: Personality Traits, Abilities, and Intention: Can Mission-driven Venturing be Taught?





Chapter 11: Narratives, Hagiographies, and Future Perspectives



Dr. Anica Zeyen is a Senior Lecturer (Associate Professor) in Strategy and Sustainability at the Centre for Research into Sustainability (CRIS) at Royal Holloway University of London, UK.



Prof. Markus Beckmann is Chair of Corporate Sustainability Management at the School of Business and  Economics at Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg, Germany.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia