• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer

ISBN-13: 9780134263434 / Angielski / Miękka / 2016 / 256 str.

Clara Shih
Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer Clara Shih 9780134263434 Pearson Education (US) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer

ISBN-13: 9780134263434 / Angielski / Miękka / 2016 / 256 str.

Clara Shih
cena 93,25
(netto: 88,81 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 93,25
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The power of Clara s book is that it highlights not only social media practices but fundamental business practices and how company leaders need to entirely rethink customer engagement models. The implications for every business regardless of industry or geography of today s social, connected consumer cannot be overstated. This book provides a powerful vision and a compelling call to action for company leaders everywhere. Ted Mathas, Chairman and CEO, New York Life Social media is now the dominant online activity and drives more website traffic than online search. The implications for businesses are as profound as the rise of Google fifteen years ago. Delegating this opportunity to a social media team is not enough today s leaders must personally grasp the tectonic changes arising from today s social, always-connected customer, and must re-architect business practices and models accordingly. In The Social Business Imperative, Silicon Valley entrepreneur and renowned thought leader Clara Shih identifies powerful new opportunities created by social media across the entire customer lifecycle. The functional breadth of this book is critical for today s leaders, who must deliver a consistent experience across every brand touchpoint, from marketing to sales to customer service, online to offline, because that is what the customer expects. This guide is a must-read for all professionals from boards of directors to front-line sales managers, and from chief marketing officers to recruiting, IT, and compliance directors who need to understand the digital transformation taking place not only in their own department but in all departments. Only with this broader understanding can functional leaders effectively collaborate on delivering a cohesive customer experience spanning previous organizational silos. Going far beyond her global best-seller The Facebook Era, Clara offers unprecedented insights into why and how traditional organizations must re-imagine their existing business processes to capture the digital last mile across social media, mobile messaging apps, the Internet of Everything, and the collaborative economy. Drawing on her immense experience helping Fortune 500 companies operationalize digital transformation to drive measurable uplift in sales and loyalty, Shih also presents powerful new case studies spanning multiple industries and companies from Wells Fargo to Warby Parker."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > E-commerce
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Pearson Education (US)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780134263434
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
256
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
15.3 x 22.8 x 1.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia