• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Smart Essentials for Buying a Home: How to Get the Best Price and the Lowest Payment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Smart Essentials for Buying a Home: How to Get the Best Price and the Lowest Payment

ISBN-13: 9781939319029 / Angielski / Miękka / 2013 / 88 str.

Amy J. Hausman; Dan Gooder Richard
Smart Essentials for Buying a Home: How to Get the Best Price and the Lowest Payment Amy J. Hausman Dan Gooder Richard 9781939319029 Inkspiration Media - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Smart Essentials for Buying a Home: How to Get the Best Price and the Lowest Payment

ISBN-13: 9781939319029 / Angielski / Miękka / 2013 / 88 str.

Amy J. Hausman; Dan Gooder Richard
cena 72,38
(netto: 68,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 72,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

About The Book SMART ESSENTIALS FOR BUYING A HOME shares everything you ever need to know to buy a home...and skips the filler you don't need. We know your time is precious. In this SMART ESSENTIALS you'll find concise, practical, insider buying strategies to accomplish six smart steps that every home buyer must get right: Find the right TEAM of buyer's agent and mortgage pro to be on your side. Nail down a smart home-buying BUDGET, but not buy more home than you need. Make your MONEY work harder with the perfect loan for your financial situation. SHOP only homes that fit your budget and lifestyle. NEGOTIATE counteroffers like a riverboat gambler to get the best contract. Avoid costly last-minute CLOSING mistakes that can kill your deal. In a nutshell: SMART ESSENTIALS makes you money buying the home of your dreams for the best price, saves you time buying the right home to fit your needs and keeps resale in mind, plus shows you how to avoid common mistakes that can cost you serious money. About The Series If you want to get smarter for less, then SMART ESSENTIAL guides are all you need. SMART ESSENTIALS readers appreciate the smart, useful, distilled information that goes straight to the point. Certainly, you can swim through the tides of endless online articles searching for useful information. Yes, you can slog through full-length how-to books trying to glean the one chapter you really need hidden in the general filler. But SMART ESSENTIALS readers are too smart for that. You want the information now. You want it smartly presented. You want it current for today's market. Mostly you want your information short, concentrated and applicable to your situation - you want SMART ESSENTIALS. About The Editor Dan Gooder Richard is the editor of the SMART ESSENTIALS series. Dan's first book, REAL ESTATE RAINMAKER(R): Successful Strategies for Real Estate Marketing, was published by John Wiley & Sons in 2000. Dan's second book, REAL ESTATE RAINMAKER(R): Guide to Online Marketing, was published by John Wiley & Sons in 2004. As a publisher, author, speaker and one of the real estate industry's leading authorities in marketing and lead management since 1979, Dan is also creator of the RAINMAKER LEAD SYSTEM(R) now in use by thousands of real estate professionals nationwide.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Real Estate - Buying & Selling Homes
Business & Economics > Real Estate - Mortgages
Wydawca:
Inkspiration Media
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781939319029
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
88
Waga:
0.11 kg
Wymiary:
21.59 x 14.0 x 0.46
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane
Richard, Dan Gooder DAN GOODER RICHARD is one of the real estate indus... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia