• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Smart Business and Digital Transformation: An Industry 4.0 Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Smart Business and Digital Transformation: An Industry 4.0 Perspective

ISBN-13: 9781032486932 / Angielski / Miękka / 2023 / 252 str.

Sándor Gyula Nagy; Tamás Stukovszky
Smart Business and Digital Transformation: An Industry 4.0 Perspective S?ndor Gyula Nagy Tam?s Stukovszky 9781032486932 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Smart Business and Digital Transformation: An Industry 4.0 Perspective

ISBN-13: 9781032486932 / Angielski / Miękka / 2023 / 252 str.

Sándor Gyula Nagy; Tamás Stukovszky
cena 287,74 zł
(netto: 274,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 284,80 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book aims to help students, practitioners and industry leaders to become change agents and take their first steps on the path of transformation. Smart Business and Digital Transformation addresses the challenge of becoming "smart" from three different perspectives: smart factory, smart industry, and smart environment.

Beginning in the mid-2010s, the Fourth Industrial Revolution has seen remarkable changes in information technology that have blurred the boundaries between the physical, digital and biological worlds. Industry 4.0 has enabled so-called smart factories in which computer systems equipped with machine learning algorithms can learn and control robotics with minimal need for human input. While smart technology has enabled many manufacturing businesses to increase efficiency and cut costs, many others are still struggling with implementing it.

This book aims to help students, practitioners and industry leaders to become change agents and take their first steps on the path of transformation. Smart Business and Digital Transformation addresses the challenge of becoming "smart" from three different perspectives: smart factory, smart industry and smart environment. Covering technologies including the Internet of Things (IoT), cloud, artificial intelligence (AI), mobility, 5G and big data analytics, the book shows how enterprises can take advantage of them and ultimately beat the competition. The book considers the importance of operational processes, business models and organisational culture. The contributing authors and editors, based at Corvinus University, present a multidimensional picture of Industry 4.0 which is both diverse in its voices and unified in its vision. Smart Business and Digital Transformation meets the growing demand for a textbook that not only presents the latest concepts and theories but is also practical for planning, managing and implementing digital transformation in practice.

The chapters include case studies to demonstrate the practical applications, and each chapter ends with review and discussion questions to develop students’ skills and competencies. Students of business and digital transformation on advanced undergraduate and MBA courses will find it an indispensable guide to a vibrant and challenging topic.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Business and Digital Transformation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032486932
Rok wydania:
2023
Numer serii:
000841172
Ilość stron:
252
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia