Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Skim, Dive, Surface: Teaching Digital Reading » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2690469]
•
Literatura piękna
[1636033]
więcej...
•
Turystyka
[61950]
•
Informatyka
[141570]
•
Komiksy
[31804]
•
Encyklopedie
[21622]
•
Dziecięca
[510205]
•
Hobby
[106610]
•
AudioBooki
[1967]
•
Literatura faktu
[199190]
•
Muzyka CD
[473]
•
Słowniki
[2705]
•
Inne
[406553]
•
Kalendarze
[1401]
•
Podręczniki
[165137]
•
Poradniki
[408151]
•
Religia
[455261]
•
Czasopisma
[422]
•
Sport
[59164]
•
Sztuka
[223670]
•
CD, DVD, Video
[3791]
•
Technologie
[205993]
•
Zdrowie
[87965]
•
Książkowe Klimaty
[118]
•
Zabawki
[2617]
•
Puzzle, gry
[3204]
•
Literatura w języku ukraińskim
[262]
•
Art. papiernicze i szkolne
[9860]
Kategorie szczegółowe BISAC
Skim, Dive, Surface: Teaching Digital Reading
ISBN-13
: 9781952271038 / Angielski / Twarda / 2021 / 354 str.
Jenae Cohn
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Skim, Dive, Surface: Teaching Digital Reading
ISBN-13
: 9781952271038 / Angielski / Twarda / 2021 / 354 str.
Jenae Cohn
cena
616,29
zł
(netto: 586,94 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 578,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Inclusive Education
Education
>
Schools - Levels - Higher
Education
>
Distance, Open & Online Education
Wydawca:
West Virginia University Press
Seria wydawnicza:
Teaching and Learning in Higher Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781952271038
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000116113
Ilość stron:
354
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
20.32 x 12.7 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Acknowledgments
Introduction: Why Teach Digital Reading?
Part 1. Skim
Understanding Historical, Affective, and Neurological Perspectives on Reading Technologies
1. The Chained Book: A Historical Overview of Reading Technology in Higher Education
2. The Held Book: How Our Feelings for Books Impact How We Teach Reading
3. The Brain on Books: What the Neuroscience of Reading Can Tell Us about Reading on Screens
Part 2. Dive
Exploring the Digital Reading Framework to Promote Deep Reading Practices
An Introduction to the Digital Reading Framework: Curation, Connection, Creativity, Contextualization, Contemplation
4. Curation
5. Connection
6. Creativity
7. Contextualization
8. Contemplation
Part 3. Surface
Critically Approaching the Adoption and Use of Digital Reading Technologies
9. The Ethical Implications of Digital Reading: Grappling with Digital Archiving, Readerly Privacy, and Evidence of Our Reading
Conclusion: Principles, Practices, and Futures for Digital Reading
Appendix: Tools for Digital Reading
References
Index
Udostępnij
Czytaj nas na: