• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Six Degrees of Social Influence: Science, Application, and the Psychology of Robert Cialdini » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Six Degrees of Social Influence: Science, Application, and the Psychology of Robert Cialdini

ISBN-13: 9780199743056 / Angielski / Twarda / 2012 / 208 str.

Douglas T. Kenrick;Noah J. Goldstein;Sanford L. Braver
Six Degrees of Social Influence: Science, Application, and the Psychology of Robert Cialdini Kenrick, Douglas T. 9780199743056 Oxford University Press Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Six Degrees of Social Influence: Science, Application, and the Psychology of Robert Cialdini

ISBN-13: 9780199743056 / Angielski / Twarda / 2012 / 208 str.

Douglas T. Kenrick;Noah J. Goldstein;Sanford L. Braver
cena 197,63
(netto: 188,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 187,59
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Over the course of the last four decades, Robert Cialdini's work has helped spark an intellectual revolution in which social psychological ideas have become increasingly influential. The concepts presented in his book, Influence: The Psychology of Persuasion, have spread well beyond the geographic boundaries of North America and beyond the field of academic social psychology into the areas of business, health, and politics. In this book, leading authors, who represent many different countries and disciplines, explore new developments and the widespread impact of Cialdini's work in research areas ranging from persuasion strategy and social engineering to help-seeking and decision-making. Among the many topics covered, the authors discuss how people underestimate the influence of others, how a former computer hacker used social engineering to gain access to highly confidential computer codes, and how biology and evolution figure into the principles of influence. The authors break new ground in the study of influence.

Kategorie:
Poradniki
Kategorie BISAC:
Self-Help > Motivational & Inspirational
Psychology > Social Psychology
Wydawca:
Oxford University Press Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199743056
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
208
Waga:
0.36 kg
Wymiary:
23.88 x 16.26 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta

Douglas Kenrick is Professor of Psychology at Arizona State University. He is author of 175 scientific articles, books, and chapters. His work integrates evolutionary psychology, cognitive science, and dynamical systems theory He.is the author of Sex, Murder, and the Meaning of Life: A Psychologist Investigates How Evolution, Cognition, and Complexity are Revolutionizing our View of Human Nature, and Social Psychology: Goals in Interaction (now in its 5th edition, with Steven Neuberg and Robert Cialdini). Noah J. Goldstein is Assistant Professor of Human Resources and Organizational Behavior at the Anderson School of Management at the University of California, Los Angeles. He conducts research on social influence and persuasion. He is co-author of a book on persuasion with Robert Cialdini and Steve Martin called Yes!: 50 Scientifically Proven Ways to Be Persuasive, a New York Times bestseller that has been translated into over 25 languages. Sanford L. Braver is Professor of Psychology at Arizona State University. He has been the recipient of 17 competitively reviewed, primarily federal, research grants, which total to almost $20 million. His work has been quoted widely in the news media, including U.S. News and World Report, Kiplinger's, Redbook, The New York Times, USA Today, and The Wall Street Journal, and has been featured on ABC News' 20/20.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia