• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Single-Subject Designs for School Psychologists » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Single-Subject Designs for School Psychologists

ISBN-13: 9780789028259 / Angielski / Twarda / 2005 / 164 str.

Christopher H. Skinner
Single-Subject Designs for School Psychologists Christopher H. Skinner 9780789028259 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Single-Subject Designs for School Psychologists

ISBN-13: 9780789028259 / Angielski / Twarda / 2005 / 164 str.

Christopher H. Skinner
cena 584,14 zł
(netto: 556,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 579,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Single-Subject Designs for School Psychologists shows how practitioners--educators, counselors, and support personnel--can contribute to the research base in their field by using single-subject methodologies to empirically validate the effects of their interventions. This book provides the research tools to tackle real world problems such as reducing transition times; improving reading, mathematics, and writing performance; increasing on-task behavior; and enhancing public speaking skills by presenting examples and analysis of single-subject design research methods. Specific methodologies include empirical case studies, withdrawal designs, multiple-probe designs, and nonconcurrent multiple-baseline designs. This extensively referenced source includes helpful charts and tables to clearly illustrate research data.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Counseling - Academic Development
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789028259
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
164
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
21.6x15.6x1.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

  • Single-Subject Designs: Procedures that Allow School Psychologists to Contribute to the Intervention Evaluation and Validation Process (Christopher H. Skinner)
  • Combining Explicit Timing with an Interdependent Group Contingency Program to Decrease Transition Times: An Investigation of the Timely Transitions Game (Stephanie Campbell and Christopher H. Skinner)
  • Using Interdependent Group Contingencies with Randomly Selected Criteria and Paired Reading to Enhance Class-Wide Reading Performance (Shannon R. Sharp and Christopher H. Skinner)
  • A Self-Modeling Intervention for High School Students with Public Speaking Anxiety (Kristine A. Rickards-Schlichting, Thomas J. Kehle, and Melissa A. Bray)
  • Use of Delayed Praise as a Directive and Its Effectiveness on On-Task Behavior (Dorothy M. Trolinder, Hee-sook Choi, and Theron B. Proctor)
  • Decreasing Transition Times in a Second Grade Classroom: Scientific Support for the Timely Transitions Game (Jamie L. Yarbrough, Christopher H. Skinner, Young Ju Lee, and Cathy Lemmons)
  • Practicing School Consultants Can Empirically Validate Interventions: A Description and Demonstration of the Non-Concurrent Multiple-Baseline Design (Beth D. Winn, Christopher H. Skinner, Jessica D. Allin, and James A. Hawkins)
  • The Taped-Problems Intervention: Increasing Division Fact Fluency Using a Low-Tech Self-Managed Time-Delay Intervention (Elizabeth McCallum, Christopher H. Skinner, and Holly Hutchins)
  • Index
  • Reference Notes Included

Christopher H. Skinner

Skinner, Christopher H. Edward J. Daly III, PhD, is Associate Professor of... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia