• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Silicon Alley: The Rise and Fall of a New Media District » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Silicon Alley: The Rise and Fall of a New Media District

ISBN-13: 9780415935708 / Angielski / Twarda / 2004 / 236 str.

Michael Indergaard
Silicon Alley: The Rise and Fall of a New Media District Indergaard, Michael 9780415935708 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Silicon Alley: The Rise and Fall of a New Media District

ISBN-13: 9780415935708 / Angielski / Twarda / 2004 / 236 str.

Michael Indergaard
cena 754,51
(netto: 718,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The 1990s dawned with a belief that the digital revolution would radically transform our traditional notion of cities as places of commerce and industry. Many predicted that digital technology would render cities, or at least their economies, obsolete. Instead, precisely the opposite happened. The IT-intensive firms of the 'new economy' needed to be plugged into a sizeable network of talent, something that established cities like New York and San Francisco provided in abundance. In addition to creating new types of jobs and luring thousands of workers back into the city, new media districts created a new techno-bohemian urban culture. With vignettes of the high-rollers in New York's new media economy and stories of wild parties in downtown lofts, Michael Indergaard introduces us to the players in this new economy, and explores this intersection of commerce and culture in 1992 New York. He also reveals how the dot-com crash laid bare the hidden connections between the so called new economy of new media and the ages old engines of New York wealth: real estate speculators and Wall Street. Chronicling the go-go years and ultimate crash of the new media district, Silicon Alley is a bril

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Historia ekonomii
Computers > History
History > United States - State & Local - Middle Atlantic (DC, DE, MD, NJ, NY, PA)
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415935708
Rok wydania:
2004
Numer serii:
000278875
Ilość stron:
236
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.77 x 16.1 x 2.08
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Highly recommended." -- Library Journal
"Mr. Indergaard has some useful things to say about what can be rescued from the glory days of Silicon Alley. He points out that real estate innovations during that period, particularly in the Flatiron District, could be appropriated for the rebuilding of lower Manhattan, specifically in regards to office space and the "open flow of capital." But his strongest argument is that the most important change during the period was in the culture of young people." -- The New York Sun
"Mr. Indergaard has some useful things to say about what can be rescued from the glory days of Silicon Alley. He points out that real estate innovations during the period, particularly in the Flatiron District, could be appropriated for the rebuildings of lower Manhattan, specifically in regards to office space and the "open flow of capital." But his strongest argument is that the most important change during the period was in the culture of young people." -- New york Sun
"Editorial Abstract
." -- Reference and research Book News

Preface 1. Who Were the New Media People and Why Did They Believe? 2. Making and Selling a New Media District 3. Capital and Credibility: Hooking up With Wall Street 4. Taking New York Into a New Economy 5. Over the River and Through the Hoods 6. Silicon Alley Unplugged 7. Creativity Unbound (and Reframed?) Notes Index

Michael Indergaard is Associate Professor of Sociology at St. John's University in Jamaica, NY.

Indergaard, Michael Indergaard is Associate Professor of Sociology at ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia