• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Shifting Advertising Strategies and Designs : Consequences for Brand Perception » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Shifting Advertising Strategies and Designs : Consequences for Brand Perception

ISBN-13: 9783659917578 / Angielski / Miękka / 2017 / 64 str.

Michael Perez
Shifting Advertising Strategies and Designs : Consequences for Brand Perception Perez, Michaël 9783659917578 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Shifting Advertising Strategies and Designs : Consequences for Brand Perception

ISBN-13: 9783659917578 / Angielski / Miękka / 2017 / 64 str.

Michael Perez
cena 160,95 zł
(netto: 153,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,95 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The purpose of this research is to determine to what extent the impact of the shift from provocative to more traditional advertising strategies on some affective and conative variables - attitude toward the ad (Aad), attitude toward the brand (Abr), and purchase intentions (PI) - is influenced solely by the effect of the change in the picture/content of the advertisements or also by the effect of the consumers' perceptions of the product brands. The findings demonstrate that the impact of the shift from provocative to more traditional advertising strategies on the Aad and Abr is not influenced solely by the change in the picture/content of the ads but also by the consumers' perceptions of the product brands. It follows that Aad would be a predictor of brand attitudes whereas Abr would be a predictor of ad attitudes and PI are generally not influenced by the brands' advertising strategies but rather by the product brands. We finally find evidence that brands which used to rely for several years on provocation can change consumer perceptions more efficiently in terms of Aad and Abr by shifting to more traditional advertising strategies under the same brand names than under new ones.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659917578
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
64
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Michaël Perez, Master's degree in Business and Management Sciences, Solvay Brussels School of Economics and Management. Womenswear Retail Buyer Merchant, Levi Strauss Europe.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia