• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Shaping International Public Opinion: A Model for Nation Branding and Public Diplomacy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Shaping International Public Opinion: A Model for Nation Branding and Public Diplomacy

ISBN-13: 9781433130298 / Angielski / Twarda / 2016 / 282 str.

Jami A. Fullerton;Alice Kendrick
Shaping International Public Opinion: A Model for Nation Branding and Public Diplomacy Fullerton, Jami A. 9781433130298 Peter Lang Publishing Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Shaping International Public Opinion: A Model for Nation Branding and Public Diplomacy

ISBN-13: 9781433130298 / Angielski / Twarda / 2016 / 282 str.

Jami A. Fullerton;Alice Kendrick
cena 545,29
(netto: 519,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 541,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Bridging two camps in the field of international public opinion - nation branding and public diplomacy - this book presents a first-of-its-kind cohesive framework with which readers can better research, teach, practice, and understand the field. At its core is the introduction of the Model of Country Concept, which illustrates the array of factors, including hard- and soft-power initiatives, that shape how global citizens form their opinions about other countries. Each chapter applies the Model of Country Concept across a wide geographic, methodological, and disciplinary range of qualitative and quantitative research studies. They include traditional and social media content, international educational exchange programs, tourism, government-sponsored programs, and entertainment. By way of definitions, prior research findings, professional best practices, and published theories and models, the book offers a framework for future positioning of both practice around and research about nation branding and public diplomacy. Written for practitioners, researchers, teachers, and students of public diplomacy, international relations, media/journalism, and strategic communication, among others, the book offers a comprehensive yet approachable solution for framing a conversation about the heterodox nature of nation branding and public diplomacy, and advances the field through original research.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Art > Business Aspects
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Peter Lang Publishing Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433130298
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
282
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.61 x 15.49 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Guy J. Golan: Foreword - Jami A. Fullerton: Introduction - Jami A. Fullerton/Alice Kendrick: The Model of Country Concept Explained - Part One: Country Concept - Michael Elasmar/Jacob Groshek: A Historical Overview and Future Directions in the Conceptualization of Country Images - Claudia Labarca: Trust in Nation Branding and Public Diplomacy: Beyond Reputation and Image - Dane Kiambi: The Role of Familiarity in Shaping Country Reputation - Jacob Groshek/Lei Guo/Chelsea Cutino/Michael Elasmar: A Sample Methodology for Extracting and Interpreting Country Concept from Social Media Users and Content - Part Two: Nation Branding - Ibrahim N. Abusharif: Ferguson, Global Media Narratives, and Nation Branding - Fang Yang/Bruce Vanden Bergh: Movies' Influence on Country Concept - Fang Liu/Jamie Murphy/Jing Li: Country of Origin, Country Image, and Wine - Imran Hasnat/Elanie Steyn: From "Bottomless Basket" to "Beautiful Bangladesh": Nation Branding through Tourism and Public Diplomacy - Part Three: Public Diplomacy - Mallorie Rodak: Impact and Evaluation of International Exchange Programs as Tools of Relational Diplomacy - Olga Zatepilina-Monacell/ Hongwei "Chris" Yang/Yingqi Wang: Factors Shaping U.S. College Students' Concept of China and Willingness to Study in China - Janis Teruggi Page/Lawrence Parnell: The U.S. Secretary of State's Award for Corporate Excellence: An Intersection of Nation Branding, Public Diplomacy, and Global Corporate Social Responsibility - Jami A. Fullerton/Alice Kendrick/Mallorie Rodak: A Propaganda Analysis of the Brand USA Tourism Campaign: Government-Sponsored Advertising to International Travelers - Contributors - Index.

Jami A. Fullerton (Ph.D., the University of North Texas) is a professor in the School of Media and Strategic Communications and holds the Peggy Layman Welch Chair in Strategic Communications at Oklahoma State University-Tulsa.

Alice Kendrick (Ph.D., the University of Tennessee) is the Marriott Professor of Advertising in the Temerlin Advertising Institute at Southern Methodist University in Dallas, where she teaches communication research and strategy courses.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia