• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Shaping Efficient Employer Branding Strategies to Target Generation Y: A Cross-National Perspective on Recruitment Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Shaping Efficient Employer Branding Strategies to Target Generation Y: A Cross-National Perspective on Recruitment Marketing

ISBN-13: 9783034312462 / Angielski / Miękka / 2013 / 240 str.

Elena Hubschmid
Shaping Efficient Employer Branding Strategies to Target Generation Y: A Cross-National Perspective on Recruitment Marketing Hubschmid, Elena 9783034312462 Lang, Peter, AG, Internationaler Verlag Der W - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Shaping Efficient Employer Branding Strategies to Target Generation Y: A Cross-National Perspective on Recruitment Marketing

ISBN-13: 9783034312462 / Angielski / Miękka / 2013 / 240 str.

Elena Hubschmid
cena 369,20
(netto: 351,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 367,68
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Today s working world has become excessively demanding due to the globalisation of businesses, increasing competition, accelerated technological progress, more sophisticated and informed customers as well as a continuous need to increase innovative abilities to remain competitive. Employees with their skills, knowledge and engagement form the competitive advantage and therefore significantly contribute to the overall organisational success. Therefore, a company s ability to efficiently attract the right Generation Y talents a culturally diverse workforce born after 1980 through efficient target group-oriented employer branding strategies is gaining in importance. This book examines the influence of the two main phenomena cultural and generational on shaping the employment expectations of 459 university graduates in Economics and Business Administration of two different nationalities. Using the methods of moderated multiple regressions and simple slopes analysis, the author develops an explicit conceptual framework for examining different influences that shape employment expectations of a diverse Gen Y workforce in an international context. These expectations should be viewed as a starting point for every employer branding campaign."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Lang, Peter, AG, Internationaler Verlag Der W
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783034312462
Rok wydania:
2013
Ilość stron:
240
Waga:
0.42 kg
Wymiary:
22.76 x 14.94 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Contents: Recruitment marketing - Employer branding - Employer attractiveness - Employment expectations - Generation Y - Comparative culture studies - Conceptual framework - Moderated multiple regression - Interaction effects - Simple slopes analysis.

After her studies (BA and MSc) in public and business administration at the Lomonosov Moscow State University and the University of Bern, Elena Hubschmid worked as a research assistant and lecturer at the Institute of Organisation and Personnel Management at the University of Bern. She received her PhD from the University of Bern, Switzerland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia