• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sex in Consumer Culture: The Erotic Content of Media and Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sex in Consumer Culture: The Erotic Content of Media and Marketing

ISBN-13: 9780805850918 / Angielski / Miękka / 2005 / 394 str.

Tom Reichert; Jacqueline Lambiase
Sex in Consumer Culture: The Erotic Content of Media and Marketing Reichert, Tom 9780805850918 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sex in Consumer Culture: The Erotic Content of Media and Marketing

ISBN-13: 9780805850918 / Angielski / Miękka / 2005 / 394 str.

Tom Reichert; Jacqueline Lambiase
cena 438,95 zł
(netto: 418,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 428,13 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Sex in Consumer Culture: The Erotic Content of Media and Marketing considers the use of sex to promote brands, magazines, video games, TV programming, music, and movies. Offering both quantitative and qualitative perspectives from leading scholars in a variety of disciplines, this volume addresses a range of integral issues such as media promotion, racial representations, appeals to gay and lesbian communities, content analyses, and case studies. Chapters represent diverse perspectives, addressing such questions as:
*What happens when sexual content created for adults reaches children?
*What meaning do sexual words and images have within the contexts of sporting events, trade shows, video games, personal ads, or consumer Web sites?
*What effects might sex-tinged images have on audiences, and where should the focus be for new effects research?
*Where are the current boundaries between pornography and mainstream sexual depictions?
Exploring sexual information as it is used in mass media to sell products and programs, Sex in Consumer Culture is an important collection, and it will be of great interest for scholars and students in advertising, marketing, media promotion, persuasion, mass communication & society, and gender studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - Research
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Lea's Communication (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805850918
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000013046
Ilość stron:
394
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
22.76 x 16.36 x 2.16
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Foreword. Preface. T. Reichert, J. Lambiase, Peddling Desire: Sex and the Marketing of Media and Consumer Goods. Part I: Sexualizing Media. M.B. Oliver, S. Kalyanaraman, Using Sex to Sell Movies: A Content Analysis of Movie Trailers. J. Andsager, Seduction, Shock, and Sales: Research and Functions of Sex in Music Video. S.L. Smith, E. Moyer-Gusé, Voluptuous Vixens and Macho Males: A Look at the Portrayal of Gender and Sexuality in Video Games. J. Lambiase, T. Reichert, Sex and the Marketing of Contemporary Consumer Magazines: How Men's Magazines Sexualized Their Covers to Compete With Maxim. J. Skerski, From Sideline to Centerfold: The Sexual Commodification of Female Sportscasters. J.A. Fullerton, A. Kendrick, Selling Spanish-Language Programming: A Comparison of Sex and Gender in Univision and NBC Promotional Announcements. Part II: Sexualizing Products. C.J. Pardun, K.R. Forde, Sexual Content of Television Commercials Watched by Early Adolescents. A. Ramirez, Jr., Sexually Oriented Appeals on the Internet: An Exploratory Analysis of Popular Mainstream Web Sites. J. Chambers, Taste Matters: Bikinis, Twins, and Catfights in Sexually Oriented Beer Advertising. T. Reichert, T. LaCaze, From Polo to Provocateur: (Re)Branding Polo/Ralph Lauren With Sex in Advertising. D. Merskin, Where Are the Clothes? The Pornographic Gaze in Mainstream American Fashion Advertising. J.E. Schroeder, P. McDonagh, The Logic of Pornography in Digital Camera Promotion. Part III: Sexualizing People. J. Lambiase, Erotic Encounters: Female Employees and Promotional Activities. S.J. Gould, The Fetishization of People and Their Objects: Using Lovemaps to View "Style" From the New York Times Magazine. D.E. Mastro, S.R. Stern, Race and Gender in Advertising: A Look at Sexualized Images in Primetime Commercials. D.S. Grimes, "Getting a Bit of the Other": Sexualized Stereotypes of Asian and Black Women in Planned Parenthood Advertising. G. Soldow, Homoeroticism in Advertising: Something for Everyone With Androgyny. L. Lance, Searching for Love and Sex: A Review and Analysis of Mainstream and Explicit Personal Ads.

Tom Reichert, Jacqueline Lambiase

Reichert, Tom Tom Reichert, Ph.D. (Tuscaloosa, AL), an Adver... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia