• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Setting the Table: The Transforming Power of Hospitality in Business » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Setting the Table: The Transforming Power of Hospitality in Business

ISBN-13: 9780060742751 / Angielski / Twarda / 2006 / 336 str.

Danny Meyer
Setting the Table: The Transforming Power of Hospitality in Business Danny Meyer 9780060742751 HarperCollins - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Setting the Table: The Transforming Power of Hospitality in Business

ISBN-13: 9780060742751 / Angielski / Twarda / 2006 / 336 str.

Danny Meyer
cena 115,25 zł
(netto: 109,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 114,62 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In October 1985, at age twenty-seven, Danny Meyer, with a good idea and scant experience, opened what would become one of New York City's most revered restaurants--Union Square Cafe. Little more than twenty years later, Danny is the CEO of one of the world's most dynamic restaurant organizations, which includes eleven unique dining establishments, each at the top of its game. How has he done it? How has he consistently beaten the odds and set the competitive bar in one of the toughest trades around?In this landmark book, Danny shares the lessons he's learned while developing the winning recipe for doing the business he calls "enlightened hospitality." This innovative philosophy emphasizes putting the power of hospitality to work in a new and counterintuitive way: The first and most important application of hospitality is to the people who work for you, and then, in descending order of priority, to the guests, the community, the suppliers, and the investors. This way of prioritizing stands the more traditional business models on their heads, but Danny considers it the foundation of every success that he and his restaurants have achieved. Some of Danny's other insights:

  • Hospitality is present when something happens for you. It is absent when something happens to you. These two simple concepts--for and to--express it all.
  • Context, context, context, trumps the outdated location, location, location.
  • Shared ownership develops when guests talk about a restaurant as if it's theirs. That sense of affiliation builds trust and invariably leads to repeat business.
  • Err on the side of generosity: You get more by first giving more.
  • Wherever your center lies, know it, name it, believe in it. When you cede your core values to someone else, it's time to quit.
Full of behind-the-scenes history on the creation of Danny's most famous restaurants and the anecdotes, advice, and lessons he has accumulated on his long and ecstatic journey to the top of the American restaurant scene, Setting the Table is a treasure trove of innovative insights that are applicable to any business or organization.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Biography & Autobiography > Culinary
Wydawca:
HarperCollins
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780060742751
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
336
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.42 x 16.1 x 2.82
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia