• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Servicio al cliente como ventaja competitiva en el sector construcción : El servicio, una combinación de calidad y actitud » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Servicio al cliente como ventaja competitiva en el sector construcción : El servicio, una combinación de calidad y actitud

ISBN-13: 9783841765246 / Hiszpański / Miękka / 2016 / 52 str.

Diana Carolina Talero Urrego
Servicio al cliente como ventaja competitiva en el sector construcción : El servicio, una combinación de calidad y actitud Talero Urrego, Diana Carolina 9783841765246 Editorial Académica Española - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Servicio al cliente como ventaja competitiva en el sector construcción : El servicio, una combinación de calidad y actitud

ISBN-13: 9783841765246 / Hiszpański / Miękka / 2016 / 52 str.

Diana Carolina Talero Urrego
cena 160,58
(netto: 152,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 160,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

El mundo de los negocios, requiere un enfoque diferencial basado en los valores agregados, que regularmente se dan en el servicio y en la forma de ofrecer los productos. Claramente, la innovación no se puede dar únicamente en las características tangibles de los bienes sino por el contrario dar una orientación a aquellas cualidades de la empresa intangibles y diferenciadoras. Lo más importante es enfocarnos en las personas y su satisfacción y esto se consigue a través de la calidad del servicio, en el proceso de servicio al cliente visto como un todo, el cual permite integrar las diferentes áreas de las compañías para su crecimiento y retroalimentación. Es por lo anterior, que en el desarrollo de este escrito se pretende dar a conocer conceptos básicos de servicio, la concepción actual de las áreas de servicio al cliente, ilustrar un poco lo aplicado por algunas organizaciones en materia de servicio, esbozar qué es la calidad de servicio y la importancia en el sector construcción y finalmente presentar una propuesta con enfoque interdisciplinario que permita que sea está área la que lidere los procesos de retroalimentación y crecimiento de las empresas constructoras.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Editorial Académica Española
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9783841765246
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
52
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Diana Carolina Talero, administrador de empresas, especialista en alta gerencia y coach personal y ejecutivo. Desde hace seis años trabaja en el sector construcción en áreas comerciales y de servicio al cliente las cuales le han permitido abordar y entender lo importante de la calidad en el servicio como valor agregado a las empresas.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia